Meme töihi Meme töihi
Jeccu Jeccu
siivoustalkoot siivoustalkoot
Olispa jo syksy Olispa jo syksy
Suklaaton keksi Suklaaton keksi
Kuvakauppasilla Kuvakauppasilla
senkin sottapytty :3 senkin sottapytty :3
äitee22 tekemää ruokaa äitee22 tekemää ruokaa
Tykkään pakkausmuroista! Tykkään pakkausmuroista!
Vintage - Judy Garland Vintage - Judy Garland
Repostnikin mummo Repostnikin mummo
yllätysleijonia yllätysleijonia
MISSÄ OLI NÄMÄ OPETTAJAT KUN OLIN 16! #VVOAHAÖHF MISSÄ OLI NÄMÄ OPETTAJAT KUN OLIN 16! #VVOAHAÖHF
bileet bileet
Ananas Ananas
emme pääse ylös :3:3 emme pääse ylös :3:3
Näki iloista unta :3 Näki iloista unta :3
Sotahuuto Sotahuuto
Rinteen hallitus Rinteen hallitus
Kellotusalusta Kellotusalusta
janottaako? janottaako?
Sillä aikaa Venäjällä... Sillä aikaa Venäjällä...
Nugs Nugs
Ihana nainen Ihana nainen
 737 näyttökertaa, 8 viestiä, 4.41 MB, 1 tiedosto, 26.01.2020 23:36:56
[ + 6 - | ]

G-manin salkku

[38929] [0.mp4] [4.41 MB] [640x480] [] []

hl3

 · 

half-life

(17)  · 

g-man

 · 

peli

(187)  · 

vr

(39)  · 

chat

(24)
27.01.2020 11:42:14
#299533 [+-] Piilota Suosittele

Hahhah :D Ainut ettei Half-Life kolmosta tule. Ainakaan siinä jo 10v salassapitovelvollisuuden päätyttyä julkaistussa tarinamuodossa.

Sitäpaitsi hyvä ettei tule. Luin sen, ja se tarina oli ihan perseestä. Valvella on kyllä enemmän kuin tarpeeksi auliita rahahanoja muutenkin.

HL3 kyllä myis platinaa vaikka ois kuinka paska.

28.01.2020 16:58:46
#300033 [+-] Piilota Suosittele

>>300004
More like a Dog! Mut ei ole, eikä tule. Valve on jo niin päättänyt aikaa sitten.

TAI!!!!!! ajattele jos se on juoni. HL3:lla ois aika vitun suuret odotukset ja tää ois hienoa hämäystä.

25.11.2020 07:27:22
#412867 [+-] Piilota Suosittele

-Noi kaks mainittua kaikista mieluiten
-Space Marine (co-op)
-Dead Island (co-op, todella vaikea löytää pelejä, ja lähes mahdoton yksin)
-Killing Floor II (meh.. 3/5)
-Watch Dogs II (meh.. 3/5, petyin karvaasti)

Joku randomräiskintä jossa ei tarvitse opetella muuta kuin perusjutut. Arma III on poissuljettu, en vieläkään osaa pelata kunnolla, ja samoten GTA V koska se puskee jo korvista.

[ 8 viestiä | ]