seitsemänvuotiaan uroskoiran kastraatio seitsemänvuotiaan uroskoiran kastraatio
hyvän mieln pelejä ray hyvän mieln pelejä ray
täältä puuttui tärkeä gifu täältä puuttui tärkeä gifu
Monty Python... Find The Fish! Monty Python... Find The Fish!
kettukahlaamo kettukahlaamo
aww aww
ylvästä ylvästä
Normaalia? Normaalia?
akun auto on kolmipyttynen sattumaako ja velenpojot akun auto on kolmipyttynen sattumaako ja velenpojot
mämmi mämmi
perjantai! perjantai!
"This just in!" "This just in!"
Valmistaudu kohtaamaan börheäsi >:3 Valmistaudu kohtaamaan börheäsi >:3
Kissagifejä Kissagifejä
Venäläinen hylje :D Venäläinen hylje :D
Finneas Finneas
Snail Harassment Snail Harassment
Nyt loppu Nyt loppu
Renne ja ristejä Renne ja ristejä
Teidän kanssa Teidän kanssa
Murica sulattaa Murica sulattaa
Kuvaotokset #26 Kuvaotokset #26
kaljaa kaljaa
pixelipasi pixelipasi
 1 065 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 24.01.2020 00:23:10
[ + 9 - | ]

Ehkä?

[38826] [Yhteiskuva.png] [0.15 MB] [2000x1000] [] []
Yhteiskuva.png

viittamies

 · 

virtanen

 · 

pumpelipyllerö

 · 

fanipoika

 · 

brucewillismies

 · 

pormestari porsaster

 · 

shadowstalker666

24.01.2020 00:44:38
#298229 [+-] Piilota Suosittele

>>298225 Tää on ollut varmaan suurin tekijä sille, miksen ole enää Naurunappulan kuoleman jälkeen kauheasti piirrellyt. Nappulassakin alkoi jo viimeisenä vuotena tai parina tökkiä motivaation suhteen, mutta piirsin Morso-saagan silti loppuun velvollisuudentunnosta ;___;

Kaukana on kyllä ne ajat, kun jokainen lähettämäni sarjii sai 20-30 000 katselukertaa ja satoja plussia ja kommentteja. Silloin oli oikeasti kiva piirtää kun tiesi, että ihmiset myös näkevät tuotoksiani.

24.01.2020 01:18:43
#298246 [+-] Piilota Suosittele

>>298229
Mutta aattele sitä ilon määrää jonka ne kuvies näkijät niistä saa. Elä lannistu! Voit sitte tehä Monskut niin saat kirjan kirijastoon kaikkien nähtäville :)

24.01.2020 03:05:56
#298287 [+-] Piilota Suosittele

>>298265
>>298258

Jos jotakuta kinostaa, DeviantArt-galleriassani on vähän enemmän matskua näistä hahmoista ja taustatarinoista, joita olen niille kehitellyt. Mitään muuta en toistaiseksi ole tämän "Viittamies-rebootin" eteen tehnyt kuin nämä: https://www.deviantart.com/vumpalouska/gallery/71366894/capeman

Ideana on, että jos joskus jatkan tätä pidemmälle, käytän ensisijaisesti omia hahmojani ja luotan huomattavasti vähemmän inside-rinkirunkkuun ja etenkin Morson kaltaisiin tekijänoikeussuojattuihin hahmoihin.

[ 16 viestiä | ]