LAGA DYGA! LAGA DYGA!
Rasissmii Rasissmii
Tacopiirakka Tacopiirakka
Kiinalainen kusettaa aina Kiinalainen kusettaa aina
Never let them know your next move... Never let them know your next move...
kundi riehuu kundi riehuu
hyi vittu hyi vittu
Voittaja Voittaja
Tacopiirakka Tacopiirakka
Erilainen Emmerdale Erilainen Emmerdale
Valaistumassa Valaistumassa
Ihana nainen Ihana nainen
Piereskele omalla vuorollas, perkele! Piereskele omalla vuorollas, perkele!
Ihana mutsi Ihana mutsi
Pylly Pylly
anna sitä hyvä dädi anna sitä hyvä dädi
Aukaisen luolaston Aukaisen luolaston
me kuollaan kaikki me kuollaan kaikki
Saat vettä :) Saat vettä :)
Nomnom Nomnom
vitun lintu :D vitun lintu :D
rassmus nalle marssii rassmus nalle marssii
karen vittu :D karen vittu :D
Normimeininki nykyään Normimeininki nykyään
 738 näyttökertaa, 5 viestiä, 4.09 MB, 1 tiedosto, 15.11.2019 23:49:31
[ + 0 | ]

läppäpuhelimen paluu

[36738] [0.mp4] [4.09 MB] [576x720] [] []

taittopuhelin

 · 

läppä

(6)  · 

motorola

 · 

razr

16.11.2019 02:57:48
#271265 [+1] Piilota Suosittele

Niin no. Soitan kännykällä parhaimmillaanki ehkä pari tuntia kuukaudessa ja lähetän pari tekstiviestiä. Nettiä tykkään käyttää sen verran, että ku ajan tuntemattomilla seuduilla niin laitan sen ilmasen navigaattorin mikä ilmottaa linnunpöntöt ajoissa. 25 euroa kuukaudessa tästä? Juu ei. 700 euron puhelin tätä varten? No ei todellakkaan.

[ 5 viestiä | ]