:3 :3
Ei jaksa keksiä otsikoita 33 Ei jaksa keksiä otsikoita 33
Naurattaa. Naurattaa.
GamerGrandma GamerGrandma
Nyt tuli börheälle töitä Nyt tuli börheälle töitä
Aamuherätys Aamuherätys
Valtakunnan Johtaja Valtakunnan Johtaja
Che oli vekkuli äijä Che oli vekkuli äijä
Pilu ja saatanan lähettiläät Pilu ja saatanan lähettiläät
Rohkealle suomalaiselle Rohkealle suomalaiselle
52 likes... 52 likes...
Aku Ankka IRL Aku Ankka IRL
Saanko nuggua hieman pitempään? Saanko nuggua hieman pitempään?
Ismo ja makkaramies [10v juhlaremix] Ismo ja makkaramies [10v juhlaremix]
Savage Savage
Mobilisoitu terassi Mobilisoitu terassi
Yritys vs Lopputulos 2 Yritys vs Lopputulos 2
Feels rich man :3 Feels rich man :3
Shortsit oli jo käytössä Shortsit oli jo käytössä
podari podari
How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
Ylikomissaario Kisse ohjastaa liikennettä Ylikomissaario Kisse ohjastaa liikennettä
Ei jaksa keksiä otsikoita 35 Ei jaksa keksiä otsikoita 35
mamu saa tupla suikkarin mamu saa tupla suikkarin
 738 näyttökertaa, 5 viestiä, 4.09 MB, 1 tiedosto, 15.11.2019 23:49:31
[ + 0 | ]

läppäpuhelimen paluu

[36738] [0.mp4] [4.09 MB] [576x720] [] []

taittopuhelin

 · 

läppä

(6)  · 

motorola

 · 

razr

16.11.2019 02:57:48
#271265 [+1] Piilota Suosittele

Niin no. Soitan kännykällä parhaimmillaanki ehkä pari tuntia kuukaudessa ja lähetän pari tekstiviestiä. Nettiä tykkään käyttää sen verran, että ku ajan tuntemattomilla seuduilla niin laitan sen ilmasen navigaattorin mikä ilmottaa linnunpöntöt ajoissa. 25 euroa kuukaudessa tästä? Juu ei. 700 euron puhelin tätä varten? No ei todellakkaan.

[ 5 viestiä | ]