Lihabul kastike Lihabul kastike
ansa ansa
disney disney
James Pönttö - Lupa Kakkaa James Pönttö - Lupa Kakkaa
Ranskan kuningatar kylvyssä :3 Ranskan kuningatar kylvyssä :3
Pimeyden voimat >:3 Pimeyden voimat >:3
Muhammetti Muhammetti
Vaderiin ihastunut hoitsu (sarjakuva) Vaderiin ihastunut hoitsu (sarjakuva)
Ilmeeni kun väännän ripulia Ilmeeni kun väännän ripulia
Darude Darude
hengittäjä hengittäjä
Ilmassa on tänään Ilmassa on tänään
Rakkari ohittaa Rakkari ohittaa
Vielä yksi teurastaja Vielä yksi teurastaja
Ootko käyny saksassa? Ootko käyny saksassa?
Omakuva - ettäs tiedätte Omakuva - ettäs tiedätte
8 senttimetriä riittää 8 senttimetriä riittää
Mitä liberaalit haluavat Mitä liberaalit haluavat
Ponihomolle ase jolla voi ampua itsensä Ponihomolle ase jolla voi ampua itsensä
Hönön aivotuksia Hönön aivotuksia
Vavokaa koivaa :33 Vavokaa koivaa :33
Nyt sattui Juhaa leukaan Nyt sattui Juhaa leukaan
miksi sinä kastelet itsesi :3 miksi sinä kastelet itsesi :3
Peruna roiskii perunoita Peruna roiskii perunoita
 771 näyttökertaa, 11 viestiä, 3.62 MB, 1 tiedosto, 10.11.2019 15:42:42
[ + 2 | ]

Lisääki sai ottaa...

[36539] [20191110_142009.jpg] [3.62 MB] [3096x4128] [] []
20191110_142009.jpg

10.11.2019 16:21:34
#268862 [+-] Piilota Suosittele

>>268848
Oijjoi kuinka tumman ja rapean näköistä pekonia. Ja kunnon sinapin ; ketsupin kanssa kyllä nakki ja lihapulla maittaisi. Ja ristikkoperunat on tosi pop, mutta ne kalpenevat pekonin vieressä todella nopeasti.

10.11.2019 19:34:02
#268948 [+-] Piilota Suosittele

>>268862
Pekonin pitää olla pikkassen palanu, mut en nyt pilannu ruokaa ketsupilla tai sinapilla.
>>268941
Sehän on oikeesti ihan miltei mautonta, mut nyt tuli kyllä pikkasen tippa linssiin...

10.11.2019 19:39:11
#268951 [+-] Piilota Suosittele

>>268948 Tuo on rikos ihmisyyttä ja hyvää salaattia vastaan! Kerran olin Vaasassa Hotelli Valloniassa yötä. No söin siinä hotellissa niinkuin ruukaan siellä tehdä. Lapioin kasan salaattia lautaselle ennenkun huomasin että kokin perkele oli lyönyt sekaan raaka sipulia! Minkälainen sairas ihmispaska laittaa salaattiin raakaa sipulia?

[ 11 viestiä | ]