Perussuomalainen Perussuomalainen
Vitun sale Vitun sale
Ymmärrettävää Ymmärrettävää
Kerro oma suosikkisi Kerro oma suosikkisi
Pistoolin lataaminen Pistoolin lataaminen
Kurks :3 Kurks :3
Miu mau fuu fuu Miu mau fuu fuu
Kansanedustajien pääsykokeet Kansanedustajien pääsykokeet
Moonman - Sweet Dreams Moonman - Sweet Dreams
Jotain korvassa Jotain korvassa
Muutama hattu Muutama hattu
Väijyssä Väijyssä
ketsuppi laki ketsuppi laki
Siemen Siemen
Feminiini Feminiini
Tärähti Tärähti
Kevätsiivouksen aika Kevätsiivouksen aika
I Will Sleep Where I Want I Will Sleep Where I Want
Pysähtykää pentele! Pysähtykää pentele!
Varoitus! Jeditrolleja Luolastossa! Varoitus! Jeditrolleja Luolastossa!
Kuka päästi koirat ulos, HAU, HAU, HAU Kuka päästi koirat ulos, HAU, HAU, HAU
Suomessa meillä ei vaan ole oikeuksia puolustaa omaa kotia Suomessa meillä ei vaan ole oikeuksia puolustaa omaa kotia
Tää tulee ja lyö sua palleille Tää tulee ja lyö sua palleille
Specialman Specialman
 762 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.61 MB, 1 tiedosto, 02.11.2019 18:36:09
[ + 6 - | ]

Vihreät De Gröna

[36234] [tiedosto.png] [0.61 MB] [1273x1000] [] []
tiedosto.png

02.11.2019 22:23:31
#266255 [+-] Piilota Suosittele

>>266242
Tunnen elävästä elämästäkin yhden ihmisen, jonka kanssa väittely loppuu siihen kun hän suutahtaa ja huudahtaa ilmoille vastapuolen väitteistä kyhätyn olkinuken.

03.11.2019 00:24:14
#266339 [+-] Piilota Suosittele

>>266317
Yritätkö kertoa, että a) olkinukke ei ole argumentointivirhe, b) et ymmärrä mikä on olkinukke/argumentointivirhe, c) et syyllistynyt sellaiseen?

Ensimmäisen osalta voimme aina keskustella. Toisen osalta voin opastaa sinua. Kolmannen suhteen en todennäköisesti pysty tekemään mitään, sillä kyseessä on synnynnäinen typeryys joka on kykyjeni ulkopuolella.

Tuntemani ihminen joka toimii samalla tavoin aina kun menettää kykynsä antaa vasta-argumenttia, lisää reaktioonsa vielä marttyyrimäisen otteen. Miten sinulla, tunsitko olosi marttyyriksi?

03.11.2019 00:40:13
#266352 [+-] Piilota Suosittele

266346

Taisteleminen jotain vastaan tarkoittaisi, että minulla olisi agenda. En ole myöskään pelastamassa maailmaa, sillä tämä on huumorisivusto ja sellaisena se ja sen käyttäjät pitää myös ottaa.

Olkinukke on ad hominemin ohella helpoiten tunnistettavia argumentointivirheitä, joten käytännössä niiden osalta totean vain faktan. Natsiksi taas en ole koskaan ketään kutsunut.

03.11.2019 01:04:27
#266364 [+-] Piilota Suosittele

266358

Totta kai mulla puolue on, mutta en näe juuri järkeä sen mainostamisessa. Yli päätään koko konsepti jossa ihmiset esittelevät omia puoluevalintojaan aivan kuin olisivat löytäneet suuren totuuden, on minusta naurettava.

Mitä tullee "kysymykseen" niin vastaan asiallisiin. Olkinuket jätän huomioimatta. Siitä saa minua toki syyttää, mutta ne syytteet eivät minua juuri kiinnosta. Yli päätään välitän aika vähän siitä mitä minusta ajatellaan ja moni tulkitseekin sen kusipäisyydeksi.

03.11.2019 01:08:11
#266367 [+-] Piilota Suosittele

>>266355
Sulla on kova tarve kertoa tuota ja se on varsin kutkuttavaa, sillä se implikoi vahvasti päinvastaista. Mutta voimme kuitenkin sopia, että sinä voitit ja että tulet myös tulevaisuudessa voittamaan.

[ 15 viestiä | ]