Tekoäly Tekoäly
Didi didi didi :3 Didi didi didi :3
Työnsi katanan perseeseensä Työnsi katanan perseeseensä
ROXY ROXY
The night The night
chaplin chaplin
Vasemmiston vaalimainos Vasemmiston vaalimainos
Slayjer Slayjer
Perkele! Perkele!
Daddy Daddy
Face the sun, for this day you die. Face the sun, for this day you die.
Windows 98 Windows 98
nih nih
Hehe Hehe
Nacho pelti Nacho pelti
nikka musiikki tiivistettynä nikka musiikki tiivistettynä
Her Countenance Her Countenance
Hehe Hehe
Mielenosoitus Mielenosoitus
vihaiset ruokailutottumukset vihaiset ruokailutottumukset
Lentokone Lentokone
Psyyke pullistelee Psyyke pullistelee
Mentula Mentula
Kuvakommentti Kuvakommentti
 763 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.61 MB, 1 tiedosto, 02.11.2019 18:36:09
[ + 6 - | ]

Vihreät De Gröna

[36234] [tiedosto.png] [0.61 MB] [1273x1000] [] []
tiedosto.png

02.11.2019 22:23:31
#266255 [+-] Piilota Suosittele

>>266242
Tunnen elävästä elämästäkin yhden ihmisen, jonka kanssa väittely loppuu siihen kun hän suutahtaa ja huudahtaa ilmoille vastapuolen väitteistä kyhätyn olkinuken.

03.11.2019 00:24:14
#266339 [+-] Piilota Suosittele

>>266317
Yritätkö kertoa, että a) olkinukke ei ole argumentointivirhe, b) et ymmärrä mikä on olkinukke/argumentointivirhe, c) et syyllistynyt sellaiseen?

Ensimmäisen osalta voimme aina keskustella. Toisen osalta voin opastaa sinua. Kolmannen suhteen en todennäköisesti pysty tekemään mitään, sillä kyseessä on synnynnäinen typeryys joka on kykyjeni ulkopuolella.

Tuntemani ihminen joka toimii samalla tavoin aina kun menettää kykynsä antaa vasta-argumenttia, lisää reaktioonsa vielä marttyyrimäisen otteen. Miten sinulla, tunsitko olosi marttyyriksi?

03.11.2019 00:40:13
#266352 [+-] Piilota Suosittele

266346

Taisteleminen jotain vastaan tarkoittaisi, että minulla olisi agenda. En ole myöskään pelastamassa maailmaa, sillä tämä on huumorisivusto ja sellaisena se ja sen käyttäjät pitää myös ottaa.

Olkinukke on ad hominemin ohella helpoiten tunnistettavia argumentointivirheitä, joten käytännössä niiden osalta totean vain faktan. Natsiksi taas en ole koskaan ketään kutsunut.

03.11.2019 01:04:27
#266364 [+-] Piilota Suosittele

266358

Totta kai mulla puolue on, mutta en näe juuri järkeä sen mainostamisessa. Yli päätään koko konsepti jossa ihmiset esittelevät omia puoluevalintojaan aivan kuin olisivat löytäneet suuren totuuden, on minusta naurettava.

Mitä tullee "kysymykseen" niin vastaan asiallisiin. Olkinuket jätän huomioimatta. Siitä saa minua toki syyttää, mutta ne syytteet eivät minua juuri kiinnosta. Yli päätään välitän aika vähän siitä mitä minusta ajatellaan ja moni tulkitseekin sen kusipäisyydeksi.

03.11.2019 01:08:11
#266367 [+-] Piilota Suosittele

>>266355
Sulla on kova tarve kertoa tuota ja se on varsin kutkuttavaa, sillä se implikoi vahvasti päinvastaista. Mutta voimme kuitenkin sopia, että sinä voitit ja että tulet myös tulevaisuudessa voittamaan.

[ 15 viestiä | ]