tämä lyö lujille tämä lyö lujille
OK Maria OK Maria
Rysän päältä Rysän päältä
mee nyt vittuu mee nyt vittuu
Tajuutteko? Tajuutteko?
Are you winning son? Are you winning son?
Hopojen yö Hopojen yö
pyöräilijä pyöräilijä
seksipeto seksipeto
Repo luolaston viimeaikaisen käsittelyn jäljiltä Repo luolaston viimeaikaisen käsittelyn jäljiltä
Me kuollaan kaikki Me kuollaan kaikki
Ryssä Ryssä
Mielipiteet Mielipiteet
Nyt loppui cheeki breeki Nyt loppui cheeki breeki
bayraktar bayraktar
Anomuumit hyökkää Venäjää vastaan Anomuumit hyökkää Venäjää vastaan
ukrainalainen valokuvaaja ukrainalainen valokuvaaja
Kirootti Kirootti
Kiitos Mestari Kiitos Mestari
Ukrainan presidentti joraa Ukrainan presidentti joraa
Sota on alkanut Sota on alkanut
kalifornian juoppo kalifornian juoppo
lopeta sotiminen lopeta sotiminen
hyvin menee hyvin menee
 861 näyttökertaa, 9 viestiä, 7.84 MB, 1 tiedosto, 01.11.2019 20:00:36
[ + 6 - | ]

Paukku ties sen jo aikoinaan

[36197] [VID-20191101-WA0014.mp4] [7.84 MB] [848x480] [] []

02.11.2019 10:49:10 | 10:52:24
#265945 [+-] Piilota Suosittele

265924

Täytyy kyllä myöntää, että vaikka silloin meni osalla huonostikki, ihmiset oli pääsääntöisesti suht onnellisia. Poislukien tietenki kaikki tuhannet velkavankeudessa kituuttajat.
Ihmiskunnan parasta aikaa on tainnut olla 80-luvun alkupuoli, ennen kuin juppi kupla puhkeaa...

02.11.2019 12:34:01
#266002 [+-] Piilota Suosittele

265950

Kai minä sen nyt tiesin miltä ajalta tuo biisi on (1991). Mutta totuus on, että 80-luvun lopussa ja 90-luvun alku ei ollut hyvää kaikille. Mailmalla nuostiin noustiin hieman aikasemmin, mutta täällä vasta kunnolla 90-luvun loppupuolella. Toki ihmiset voivat mielestäni yleisesti paremmin.
ps. 80-luvulla oli kylmemmät talvet ja 1985 kutsuttiin "vuosisadan talveksi"...

02.11.2019 21:09:59
#266219 [+-] Piilota Suosittele

266201

Itsehän hiihtelin iloisesti ulkona pakkasessa tuolloin, olenhan 70-luvun nuori. :) Ja en tarkoitakkaan koko 80-lukua vaan alkupuolta.

03.11.2019 00:27:25
#266341 [+-] Piilota Suosittele

266320

Minen implikoi mitään, mutta me kummatkin tiedämme, ettet ole oikiassa...

Ja tuo sivistyssanasi näyttää venäjältä.

[ 9 viestiä | ]