Hey Ma Hey Ma
This is the future that liberals want This is the future that liberals want
Juustohampurilainen Juustohampurilainen
Paskannat tiiliä... Paskannat tiiliä...
Bisneskissa Bisneskissa
Puutarhanhoitoa Puutarhanhoitoa
Tilasi pizzan Tilasi pizzan
Suomen sotilas! Suomen sotilas!
Nii Nii
Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 1 Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 1
Ajan hermolla ja erilainen joulukalenteri Ajan hermolla ja erilainen joulukalenteri
Itsenäisyyspäivän kunniaksi pienellä viiveellä Itsenäisyyspäivän kunniaksi pienellä viiveellä
Pesukettu Pesukettu
kuka on kiltti poika :3 kuka on kiltti poika :3
Mites tää lähtee tästä Mites tää lähtee tästä
Maissi-Kanalasagne Maissi-Kanalasagne
Iloinen bötköttelijä Iloinen bötköttelijä
Valmiina seikkailuun? Valmiina seikkailuun?
4 asiaa mitä et voi valita 4 asiaa mitä et voi valita
Kissakuvia ja -gif Kissakuvia ja -gif
Kiimakallen paluu Kiimakallen paluu
Varmaan vituttaisi, jos olisi fani Varmaan vituttaisi, jos olisi fani
nyt lennetään...oof nyt lennetään...oof
Whee Whee
 702 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 21.09.2019 22:19:49
[ + 9 - | ]

On elämä kuin juna vaan

[34633] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [900x889] [] []
tiedosto.jpg

lenkkimakkara

22.09.2019 00:34:52 | 00:36:18
#249391 [+2] Piilota Suosittele

Vuosia ja vuosia sitten kävin Tallinnassa miehitysmuseossa. Viha venäläisiä ja Venäjää vastaan kasvoi todella suureksi ja pohdin, että miksi virolaiset eivät hakkaa jokaista venäläistä palasiksi. Heti. Ja vaikka en fyysisesti mikään alfamies olekaan, olisin ollut heti valmis lähtemään virolaisten tueksi.

Keväällä Puolassa kuunneltuani Magdaa ja hänen kertomustaan kommunismivallan alla olosta, sama tunne nosti minussa jälleen päätään.

Ja nyt Prahan kommunismimuseossa käynnin jälkeen tunne oli jälleen todella voimakkaana ja pohdiskelin, että jumalauta, Venäjä harjoittaa samanlaista touhua "nyt" Ukrainassa (mm. Krim), kun teki 60-luvulla Tshekeissä.

Eli balttiarallaa näin: Helvetin kommarit, helvetin Venäjä, helvetin kommarivasemmisto, helvetin punikit.

Kommarivasemmisto tosin väittää, että perussuomalaiset olisivat Venäjä-myönteisiä, mutta täyttä sontaa.
PS toki on puhunut Venäjä-pakotteiden lieventämisestä, mutta syynä on suomalaisten yritysten pärjääminen ja Suomen talous: Pakotteet ovat tehneet ikävää lovia monen yrityksen talouteen, eikä pakotteista ole mitään apua.

Pakotteet eivät ole vaikuttaneet oikeasti mitenkään ja poliittisessa mielessä Krimin touhustakin on sanottu "hienojen länsivaltojen" toimesta korkeintaan soo-soo, vaikka pitäisi tuoda rautaa rajan yli ja häätää ryssät helvettiin.

Nii. Puppe perkele, nyt ydinpommi kiinni siihen veturiin ja täysillä Moskovaan.

04.07.2022 12:09:19
#583465 [+2] Piilota Suosittele

>>249391
>>249398

Jännä todeta näin vajaa 3 vuotta myöhemmin, kuinka oikeassa olinkaan. Venäjän touhut Ukrainassakin olivat esillä.

Jos Puppe olisi vuoden 2019 lopussa laittanut ydinpommin kiinni veturiin ja vetänyt täysillä Moskovaan, viattomat ukrainalaiset olisivat säästyneet Venäjän ja Putinin mielenvikaisuudelta ja sotarikoksilta.

Puppe perkele, paska rakki. Syypää ukrainalaisten kärsimyksiin.

[ 4 viestiä | ]