jumalan suunnitelma jumalan suunnitelma
Parhaat astiastot Parhaat astiastot
Vihannes orkesteri Vihannes orkesteri
kulhossa kulhossa
tarttis osia tarttis osia
Valupertti palasi töihin! Valupertti palasi töihin!
herkullinen jäätelö herkullinen jäätelö
Ihana nainen Ihana nainen
hyvät höyryt hyvät höyryt
Perseeseen Perseeseen
ehana tasapainoinen lörö ehana tasapainoinen lörö
Ei! Ei!
Vähä tulee Vähä tulee
Lumiakka Lumiakka
antifa antifa
carnivore kunniaan carnivore kunniaan
Kuulinko ruoka Kuulinko ruoka
sattumaako sattumaako
Tankilla Tankilla
tauko paikalla tauko paikalla
videopelit videopelit
kumartelua kumartelua
Titanic Titanic
Modernin euroopan uusivuosi Modernin euroopan uusivuosi
 702 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 21.09.2019 22:19:49
[ + 9 - | ]

On elämä kuin juna vaan

[34633] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [900x889] [] []
tiedosto.jpg

lenkkimakkara

22.09.2019 00:34:52 | 00:36:18
#249391 [+2] Piilota Suosittele

Vuosia ja vuosia sitten kävin Tallinnassa miehitysmuseossa. Viha venäläisiä ja Venäjää vastaan kasvoi todella suureksi ja pohdin, että miksi virolaiset eivät hakkaa jokaista venäläistä palasiksi. Heti. Ja vaikka en fyysisesti mikään alfamies olekaan, olisin ollut heti valmis lähtemään virolaisten tueksi.

Keväällä Puolassa kuunneltuani Magdaa ja hänen kertomustaan kommunismivallan alla olosta, sama tunne nosti minussa jälleen päätään.

Ja nyt Prahan kommunismimuseossa käynnin jälkeen tunne oli jälleen todella voimakkaana ja pohdiskelin, että jumalauta, Venäjä harjoittaa samanlaista touhua "nyt" Ukrainassa (mm. Krim), kun teki 60-luvulla Tshekeissä.

Eli balttiarallaa näin: Helvetin kommarit, helvetin Venäjä, helvetin kommarivasemmisto, helvetin punikit.

Kommarivasemmisto tosin väittää, että perussuomalaiset olisivat Venäjä-myönteisiä, mutta täyttä sontaa.
PS toki on puhunut Venäjä-pakotteiden lieventämisestä, mutta syynä on suomalaisten yritysten pärjääminen ja Suomen talous: Pakotteet ovat tehneet ikävää lovia monen yrityksen talouteen, eikä pakotteista ole mitään apua.

Pakotteet eivät ole vaikuttaneet oikeasti mitenkään ja poliittisessa mielessä Krimin touhustakin on sanottu "hienojen länsivaltojen" toimesta korkeintaan soo-soo, vaikka pitäisi tuoda rautaa rajan yli ja häätää ryssät helvettiin.

Nii. Puppe perkele, nyt ydinpommi kiinni siihen veturiin ja täysillä Moskovaan.

04.07.2022 12:09:19
#583465 [+2] Piilota Suosittele

>>249391
>>249398

Jännä todeta näin vajaa 3 vuotta myöhemmin, kuinka oikeassa olinkaan. Venäjän touhut Ukrainassakin olivat esillä.

Jos Puppe olisi vuoden 2019 lopussa laittanut ydinpommin kiinni veturiin ja vetänyt täysillä Moskovaan, viattomat ukrainalaiset olisivat säästyneet Venäjän ja Putinin mielenvikaisuudelta ja sotarikoksilta.

Puppe perkele, paska rakki. Syypää ukrainalaisten kärsimyksiin.

[ 4 viestiä | ]