🇫🇮🇸🇪 🇫🇮🇸🇪
Epävakaa olotila. Epävakaa olotila.
nisti-pirkka nisti-pirkka
Lähde: YLE Lähde: YLE
Meanwhile in Sweden Meanwhile in Sweden
Haahaa Haahaa
BLM BLM
day n nite day n nite
tuhkis tuhkis
Afrikan neekeri-tähti Afrikan neekeri-tähti
Pätmän Pätmän
Apujen friikki onnettomuus Apujen friikki onnettomuus
Parempia ihmisiä.. Parempia ihmisiä..
Oliko yllätys se syyttäjän vaatimus? Oliko yllätys se syyttäjän vaatimus?
Vähän erilainen haaste(Squid game spoiler alert) Vähän erilainen haaste(Squid game spoiler alert)
Kisakireitä teinejä Kisakireitä teinejä
hienoja ledejä hienoja ledejä
peura piilossa peura piilossa
kuka vihaa neekereitä kuka vihaa neekereitä
Helvetti Helvetti
Se hatsapuri syödään vikisemättä saatana Se hatsapuri syödään vikisemättä saatana
Kunniattomat paskiaiset Kunniattomat paskiaiset
Kehtasikin! Kehtasikin!
Parit mustat. Parit mustat.
 910 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.36 MB, 1 tiedosto, 26.07.2019 22:14:34
[ + 4 | ]

Menkää itteenne ituhippi huutelijat

[32566] [20190726_221201.jpg] [1.36 MB] [2560x1440] [] []
20190726_221201.jpg

makkara perunat

 · 

juuh elikkäs

(71)
26.07.2019 23:38:00
#230618 [+-] Piilota Suosittele

Missä sinappi? Ketsuppi? Majoneesit? Kurkkusalaatti?

Ja miksi noin pieni annos? Yömässy, kun on otettu vähän viunasta vaan pahimpaan mässyhimoon?

27.07.2019 08:01:46
#230717 [+-] Piilota Suosittele

230588

kanakastike?

Ranskisten ja nakkejen päälle?

>>230606
Jauhoa jauholla.

Jauhomakkarat on parasta.

>>230608
Onkohan nuo ranskalaiset "perunat" alikypsiä

Ovat. Maltti on valttia.

>>230618
>>230644
Tarvi ku vähän suolaa. Siis jos noi rainerit ois kypsiä.

Eilen tein kiireessä ranskalaisia kalapuikoilla koska nälkä oli aika maksimaalinen. Ois vaan pitänyt antaa olla vielä 10min mutta kyllä se mössönäkin siinä nälässä meni.

27.07.2019 13:09:29
#230834 [+-] Piilota Suosittele

>>230752
Miten voi olla mahdollista, ettei edes makkaraperunoita osaa tehdä.

Jos ne tolleen lämmittää sekasin mikrossa niin ainakin ranskalaisista tulee vetisiä puikkoja.

230818

Ranskikset tossa näyttäs hyvin mallikkaalta, mutta miksi oksensit niiden viereen?

27.07.2019 22:40:59
#231014 [+-] Piilota Suosittele

>>230877
'suppiapas. Nyt en käytä kumpaakaan kun koitan laihdutella. No vitut koita, mutta herkut vähille.

230889

Joskus näyttää just tolta :D Sama miltä näyttää kunhan on suht terveellistä ja lähtee nälkä.

[ 10 viestiä | ]