Kirkonpolttaja Kirkonpolttaja
Ylipaino on ylivoimaa Ylipaino on ylivoimaa
Pertsan järki Pertsan järki
Sophia Loren ja Jayne Mansfield Sophia Loren ja Jayne Mansfield
Beep boop beep Beep boop beep
Hikinen kukka Hikinen kukka
Dance With The Dead - Loved to death (full album) Dance With The Dead - Loved to death (full album)
Hats on :3 Hats on :3
Tää on paras! Tää on paras!
vihreä kysymerkki vihreä kysymerkki
Nanoteknologiaa Nanoteknologiaa
Morticia Morticia
1800-luvun Gondola 1800-luvun Gondola
Kello Kello
Hoito vedetty vessasta alas Hoito vedetty vessasta alas
Kuulitte väärin vintiöt! Kuulitte väärin vintiöt!
Kaz hyväksyy Kaz hyväksyy
Ei silti niin käytännöllinen taito Ei silti niin käytännöllinen taito
Joulupukki on meth Joulupukki on meth
Olen sanaton... Olen sanaton...
outoja leluja outoja leluja
Yritti liikaa Yritti liikaa
Takaisin keittiöön Takaisin keittiöön
pakko kuolla pakko kuolla
 773 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 21.07.2019 17:46:18
[ + 3 | ]

Kurks

[32411] [0.jpg] [0.08 MB] [640x480] [] []
0.jpg

kissa

(5209)  · 

tyyny

(30)  · 

koppa

(6)  · 

katse

(63)  · 

vivamort

(152)
22.07.2019 21:45:53
#229370 [+-] Piilota Suosittele

>>229329
Rontilla paistaa kylkiluut vaikka se syö kuin sika. Älyttömiä määriä, mutta toisaalta se juoksee aivan halvatunmoisia lenkkejä joka päivä vaikka ois 35°C. Koiria ei sais nyt pitää vapaalla, mutta ei tuolla keskellä korpea tai mökillä kukaan siitä valita.

Lasketaan se aina yksityisellä tiellä vapaaksi eikä se mihinkään karkaile. Ainakaan pidemmäksi aikaa.

Aavistaa että sinne jääpi jos kauemmas menee :D

23.07.2019 01:58:29
#229432 [+-] Piilota Suosittele

>>229383
Sehän siinä on että jos saa vainun, se ei tottele mitään. Sitten kun sen saa kolmen miehen voimin keskelle, niin joku nappaa nopeasti liiveistä kiinni, ja Rontti saa kurinpalautuksen.

Ihmisten ilmoilla sitä ei ole tarvetta käyttää. Noh, ehkä kotona :D

Todella kovatahtonen mulkku ja ilkeä peto se on välillä, mutta silti "laumallensa" hyvin kiltti :3

23.11.2020 15:58:58
#412256 [+-] Piilota Suosittele

>>412175

Anteeksi kamalasti Vivis ;____; Mutta kun olet semmoinen ihanan behmoisa superbaijattava lötkömötkö :333 Ja joskus vähän karvamato ;3 Ja näköjään myös tarkkaavainen tonttuvahti :3

Ja superbörheä tyynyn takana duimisdelija ;3 <3

[ 8 viestiä | ]