Nyt lähtee tuplabasarit jauhaan Nyt lähtee tuplabasarit jauhaan
Oikea versio Oikea versio
pupuankka pupuankka
Železnogorskin vaakuna Železnogorskin vaakuna
Kovis Kovis
Oletitko juuri pihvin raaka-aineen? Oletitko juuri pihvin raaka-aineen?
Saisikos olla rintapaloja? Saisikos olla rintapaloja?
Nigerialaiskirjeet 2 Nigerialaiskirjeet 2
1990 hinnat nykyrahaksi 1990 hinnat nykyrahaksi
Ja Aatuhan ajatteli Ja Aatuhan ajatteli
Rawwr! Rawwr!
koiranlento koiranlento
Kaljaa Kaljaa
Fuck the police Fuck the police
Koripainia Koripainia
osotksilla osotksilla
Disgusted Disgusted
siili servaa siili servaa
Kuinka ydinvoima toimii Kuinka ydinvoima toimii
Esko ja ikuinen maanantai Esko ja ikuinen maanantai
Pug joulutunnelmissa Pug joulutunnelmissa
Esso vai Shell? Esso vai Shell?
Pekoni-Spargid :D Pekoni-Spargid :D
Lappalainen aasin kesytys laulu Lappalainen aasin kesytys laulu
 667 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 29.10.2020 23:35:15
[ + 3 - | ]

"Moi... mikä lintu?"

[49072] [0.jpg] [0.08 MB] [800x600] [] []
0.jpg

kissa

(5209)  · 

lintu

(180)  · 

saalis

(14)
29.10.2020 23:38:43
#404282 [+-] Piilota Suosittele

Senkin aina pahinta ajatteleva huumon, harrastan nykyään taksidermiaa ja ostin tämän valmiiksi kuolleena! Mukana sai pussillisen höyheniä ja tuuli levitti ne >:3

29.10.2020 23:56:54
#404296 [+-] Piilota Suosittele

>>404289

Siinä saattoi olla jokunen palanen :D Mutta Viviksen jäljiltä tuskin ainuttakaan kuplaa poksuteltavana ;3

Loistosuoritus Mortti! Rohkeutesi ja sinnikkyytesi ansiosta voitte nukkua turvallisin mielin tänäkin yönä :333

30.10.2020 02:29:02 | 02:33:18
#404366 [+-] Piilota Suosittele

>>404296

Aivan varmastilla Mortilla soi päässä...


;___;

"People come and go, People change their mind, People give their hearts and mean it at the time. A shift in the wind no reason why. At the drop of a tear someone says good bye.. but god as my witness without a doubt,I'll love you tomorrow like I love you now. I'm here for you. threw the good and the bad, take the weight of the world, divide it in half. in the years to come there will be one promise that always holds true i'm here for you.... I know that your scared its hard to have faith. When so many dreams some how lose there way the path is a narrow it turns and it twists, But i knew my future the first time we kissed, But god as my witness you can be sure this heart that your holding will always be yours. I'm here for you threw the good and the bad. Take the weight of the world divide it in half.. in the years to come there will be one promise that always holds true I'm here for you..... In the years to come there will be one promise that always holds true i'm here for you....."

30.10.2020 16:58:47 | 16:59:15
#404476 [+-] Piilota Suosittele

>>404366

Oi voi, läppärin näppis on vaarassa kastua ;___________________; Onneksi hyvästä syystä :3

Asia on juurikin näin ja ihanaa kun tunne on teillä molemminpuolinen <3 :3

Supersankari-Mortti nujertaa epäröimättä jokaisen sinua kohtaavan uhan :333


Ilmeisesti hän on jo asettunut takaisin kaupunkilaisbörheäksi? :3 Profiilikuvassa hän ainakin pötköttelee jälleen erittäin edustavana ja häntä tavanomaisella tyylikkäällä kierteellä :333 Ja nostaa päätä kuin valpas Vahtimortti ainakin ;3

31.10.2020 13:50:30
#404796 [+-] Piilota Suosittele

>>404487

Olen vaativa! Ja assertiivinen börh! >:3


Vivamort :3.0, nyt entistä assertiivisempana ja ennennäkemättömän börheänä ;333

Palataksemme peruskysymysten äärelle: mitä kissa sanoo? ;3

[ 11 viestiä | ]