>>227012 Hankala kieli. Suomen kieli on paljon hankalampi. Esperantosta tai latinasta ei kuitenkaan tullut lopulta korvaajaa. Ranskasta jossakin määrin.
>>227197 Puhun englantia joskus pelissä, mutta aina komennot eivät ole selviä, ja tuntuu siltä, että ruotsalaiset ovat luontaisesti paljon parempia siinä. Ihan ymmärrettävää se on tietysti.
Kiitos tarjouksesta, mutta jos ei puhuta tuli/turva/jne.- hölynpölykursseista, En koulun penkille enää lähde. Netistä saa paljon tietoa.
[
8 viestiä
|
]
⭰
5/5 nimi
kuplia
Honk run
abc
image
Totuus kuvan takaa
Agraaris-kvantitatiivinen ongelma
Sööttiä
yikes
;__;
pingistä
kissa rage
Holokauste dokumenteste
Uskomuksia
Paskaperse ja Pornolehti pomppivat auringonlaskuun