true love true love
Pisti bödköttelemään Pisti bödköttelemään
kissat kännissä kissat kännissä
muumien potretti muumien potretti
Tape face Tape face
Kolmelta aamuyöstä! Kolmelta aamuyöstä!
Kitaran kielen valmistus Kitaran kielen valmistus
Paitoja Paitoja
Sophia Loren ja Jayne Mansfield Sophia Loren ja Jayne Mansfield
Aatamin humaltuminen Aatamin humaltuminen
Mistä olisin voinut tietää Mistä olisin voinut tietää
Pieni ja kiukkuinen mies Pieni ja kiukkuinen mies
Vauhtimursu vääntää ripulipaskat Vauhtimursu vääntää ripulipaskat
Laavalasimiekka Laavalasimiekka
Yhteiskunnallisesti kantaaottava sarjakuva 1-6 Yhteiskunnallisesti kantaaottava sarjakuva 1-6
Nimittäin Nimittäin
Jätesäkin kanssa selfiet Jätesäkin kanssa selfiet
Shake shake Shake shake
Taisi rusinat rasahtaa Taisi rusinat rasahtaa
Autistista homokissaa ei kiinnosta Autistista homokissaa ei kiinnosta
Dance With The Dead - Loved to death (full album) Dance With The Dead - Loved to death (full album)
eipäs kalastella blussia eipäs kalastella blussia
Mitä teet? Mitä teet?
Hoito vedetty vessasta alas Hoito vedetty vessasta alas
 967 näyttökertaa, 31 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 11.06.2019 23:39:36
[ + 4 - | ]

Darwinin palkinto ansaittu

[30641] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [610x728] [] []
tiedosto.jpg

darwin

(12)  · 

awards

 · 

ase

(129)  · 

esileikki

(6)  · 

tragedia

 · 

amerikka

(101)
12.06.2019 13:15:33
#213195 [+1] Piilota Suosittele

>>213188
Kiihotutko siitä ku sanon neekeri? Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri Neekeri.

12.06.2019 17:19:05 | 17:23:09
#213263 [+-] Piilota Suosittele

>>213217
Nokkelakin on N-sana ja vielä ystävällisesti täytyy vittuilla, että sana ollaaMpas kirjoitetaan ännällä. Ollaanpas.
Pusi pusi ja pojilta kanssa.

18.06.2019 12:45:37
#215294 [+1] Piilota Suosittele

>>214939 Nii no jos jättäisit kans käyttämättä setämiestä haukkumasanana koska se loukkaa noita setämiehiä täällä? Ihan vitun turhaa tälläne sensuuri ja puolestaloukkaantumine

18.06.2019 14:26:54
#215321 [+-] Piilota Suosittele

>>215294
Aika harvoin käytän sanaa setämies oikeastaa koska en pyri loukkaa ketää. Mutta jos et keksi tuolle n-sanalle mitää muuta ja joudut käyttää sitä pyrkiäksesi loukkaa jotakuta ihoväritakia nii kyllähä se kertoo enemmän sinusta ku luuletkaan.

18.06.2019 19:45:39
#215426 [+-] Piilota Suosittele

>>215321 Joo ei mua kiinnosta mitä se musta kertoo, ihan vitun turhaa lähteä sellasia bännäämään kun joku alkaa itkemään siitä että sille ilkeillään netissä, kasvattakaa paksumpi nahka koska netissä tulee aina olemaan kusipäitä

18.06.2019 21:14:33
#215458 [+-] Piilota Suosittele

>>215426
Aivan, tää lause kertoo susta jo paljon. Ei kannata jatkaa tätä keskustelua jos ei edes kykene ymmärtämään miksi sitä sanaa ei sovi käyttämään eikä ole perehtynut sen vertaa historiaan.

18.06.2019 21:49:30
#215479 [+-] Piilota Suosittele

>>215458 Joo ei mua kiinnosta millasena persoonana pidät mua edelleenkään. Sanat internetissä ei aiheuta vahinkoa. Ja se että sanon "neekeri" ei tuo orjuutta takaisin.

24.09.2020 02:36:34 | 02:38:14
#391881 [+-] Piilota Suosittele

>>215479
Jos sanat internetissä ei aiheuta vahinkoa niin minkä takia propaganda sun muut lööpit ja huhut tuhoaa elämiä ja yhteiskuntia? Muutenkin joku täydellinen sananvapaus vie kaikista sanoista merkityksen ja taas toinen ääripääkin on ihan helvetistä.
Kultainen keskitie jeeees.
Neekeri sana on lähtenyt kumpuamaan sanasta niger joskus ja ollut ihan vahingoton kylläkin minun olettamuksen mukaan, että miten sen nyt ottaa..

>>215458
Hyvä nähdä ihmisyyttäkin tällä sivustolla joskus. ^^

25.09.2020 01:02:14
#392184 [+-] Piilota Suosittele

>>392094 Tarkoitatko vaikka nyt sitä mitä on käynyt sanan "rasisti" kanssa? Se että tyyppejä syytetään nykyään niin paljon rasisteiksi että osaa ei enää edes kiinnosta kuka on rasisti ja kuka ei? Mielestäni on ihan hyvä että näin voi käydä.

25.09.2020 02:29:54
#392187 [+-] Piilota Suosittele

>>392184
Onhan se totta että sanaa rasisti käytetään paljon enemmän nykypäivänä ja liian herkästi, mutten menisi sanomaan, että siitä on voima lähtenyt viitaten nyt vaikka twitterin cancel kulttuuriin.
Siinä kohtaa kun kiitos, anteeksi, apua, kusipää, tekopyhä, seksuaalirikollinen, alkoholisti, narsisti, terve, sairas, vanha, nuori ja muutama tuhat muuta sanaa menettää arvoaan ei tietääkseni olla hyvän äärillä.

25.09.2020 02:32:22
#392191 [+-] Piilota Suosittele

>>392187 No joo twitterissä se vielä merkitsee. Mutta en usko että oikeastaan mikään noista listaamistasi sanoista tulee menettämään tarkoitustansa. Ainakaan en näe mitään tapaa miten ne voisivat.

[ 31 viestiä | ]