Kyttäjuttu. Kyttäjuttu.
Painajaispolttoainetta Painajaispolttoainetta
Pantava Iida Panosaari Pantava Iida Panosaari
dänkit_setit dänkit_setit
atk jonne atk jonne
me gusta me gusta
Ei kässännyt Ei kässännyt
>tou :D >tou :D
kissen donitsi mp4 kissen donitsi mp4
Anarkistit uuniin Anarkistit uuniin
Venäläinen herrasmies Venäläinen herrasmies
crash bandicoot crash bandicoot
Professori Oakin juonet Professori Oakin juonet
:) :)
paras mainos ikinä :3 paras mainos ikinä :3
Robotti Robotti
itqvinq itqvinq
Animu420 Animu420
mitä tuli postattua NN eli aika turhaa. mitä tuli postattua NN eli aika turhaa.
Natsumipupu :D Natsumipupu :D
Onneksi on kaljaa Onneksi on kaljaa
lolijump lolijump
Ilmeeni aamuisin ;___; Ilmeeni aamuisin ;___;
Never happened Never happened
 932 näyttökertaa, 3 viestiä, 1.42 MB, 1 tiedosto, 30.05.2019 01:02:34
[ + 5 | ]

Jonen grilli mätöt

[30155] [15591672550185862638275246999570.jpg] [1.42 MB] [2560x1440] [] []
15591672550185862638275246999570.jpg

kebab

(59)  · 

ranut

 · 

jonen grilli

30.05.2019 12:19:36
#208342 [+-] Piilota Suosittele

Ei yhtään mitään punaista kastiketta? Höh.

Mutta joo, pakko päästä maistamaan... työtoveriperkeleet vaan johonkin Mamma Mariaan haluavat vain.

Perkule kun olisi enemmän aikaa töissä, niin voisi eläkkeelle siirtyvää alaista käydä morjestamassa Lahdessa ja Jonettaa samalla.

11.03.2020 09:02:37
#316625 [+1] Piilota Suosittele

Jonen thai/grilli on hypetetty, ei todellakaan samaa mättöä mitä siellä sai reilu 15v sitten kun jätti pizza tuotiin (50cm Ø)kaapelikelan päällä pöytään. Ylipäätään lahdessa on hävinneet kaikki hyvät kebu ja pitsa paikat, tai no on ne paikat ja nimet vielä olemassa, mutta omistajat / tekijät vaihtuneet, lähes jokapaikassa käytetään samoja säilyke aineksia, keittiöstä kuuluu kolinan ja rasvan sihinän sijaan mikron kilahdus jonka jälkeen saa eteensä 7-10€ hintaisen pettymyksen (VITTU että pistää viimeistään keburiisillä tilauksen jälkeen vituttamaan ja pahasti kun riisikin on mikrotettu hampaat rikkovaksi sepeliksi). Ylipäätään lahdessa on harvassa ruoka paikat jotka ovat hintansa arvoisia, eivätkä tuota pettymystä joka 2-3 kerta käydessä.

[ 3 viestiä | ]