Kokkisarjis (hauki) Kokkisarjis (hauki)
Elon-Chan Elon-Chan
Tähtikansalaisen kasvojentunnistus Tähtikansalaisen kasvojentunnistus
Kipsun puoti Kipsun puoti
atk-katti atk-katti
Miettii Miettii
Too big for my shoes eh? Too big for my shoes eh?
Rauhan uskonnosta Rauhan uskonnosta
I was born in the börhness I was born in the börhness
Suomalaisten ikuinen tietäjä Suomalaisten ikuinen tietäjä
Soivat kodinlaitteet osa 3 Soivat kodinlaitteet osa 3
Dove Lindholm :O Dove Lindholm :O
Hyvä karvinen sarjis Hyvä karvinen sarjis
Wohvelilukki Wohvelilukki
Väijytys Väijytys
Juri Gagarin tankilla Juri Gagarin tankilla
Naama derpahti Naama derpahti
pupuankka pupuankka
Hiiop! :3 Hiiop! :3
Ruma selkä Ruma selkä
Oispa kaljaa Oispa kaljaa
Laatikollinen psykiatrista abua :3 Laatikollinen psykiatrista abua :3
Ei ihan terve ihminen kyseessä Ei ihan terve ihminen kyseessä
Vittujen kevät ja kyrpien takatalvi Vittujen kevät ja kyrpien takatalvi
 932 näyttökertaa, 3 viestiä, 1.42 MB, 1 tiedosto, 30.05.2019 01:02:34
[ + 5 | ]

Jonen grilli mätöt

[30155] [15591672550185862638275246999570.jpg] [1.42 MB] [2560x1440] [] []
15591672550185862638275246999570.jpg

kebab

(59)  · 

ranut

 · 

jonen grilli

30.05.2019 12:19:36
#208342 [+-] Piilota Suosittele

Ei yhtään mitään punaista kastiketta? Höh.

Mutta joo, pakko päästä maistamaan... työtoveriperkeleet vaan johonkin Mamma Mariaan haluavat vain.

Perkule kun olisi enemmän aikaa töissä, niin voisi eläkkeelle siirtyvää alaista käydä morjestamassa Lahdessa ja Jonettaa samalla.

11.03.2020 09:02:37
#316625 [+1] Piilota Suosittele

Jonen thai/grilli on hypetetty, ei todellakaan samaa mättöä mitä siellä sai reilu 15v sitten kun jätti pizza tuotiin (50cm Ø)kaapelikelan päällä pöytään. Ylipäätään lahdessa on hävinneet kaikki hyvät kebu ja pitsa paikat, tai no on ne paikat ja nimet vielä olemassa, mutta omistajat / tekijät vaihtuneet, lähes jokapaikassa käytetään samoja säilyke aineksia, keittiöstä kuuluu kolinan ja rasvan sihinän sijaan mikron kilahdus jonka jälkeen saa eteensä 7-10€ hintaisen pettymyksen (VITTU että pistää viimeistään keburiisillä tilauksen jälkeen vituttamaan ja pahasti kun riisikin on mikrotettu hampaat rikkovaksi sepeliksi). Ylipäätään lahdessa on harvassa ruoka paikat jotka ovat hintansa arvoisia, eivätkä tuota pettymystä joka 2-3 kerta käydessä.

[ 3 viestiä | ]