Tämä gifu saa sinut vihaiseksi Tämä gifu saa sinut vihaiseksi
Trumpettisoolo Trumpettisoolo
Hymyhuulet Hymyhuulet
psykoosit psykoosit
GG t. Allin GG t. Allin
Maanantai vituttaa Marsissakin Maanantai vituttaa Marsissakin
Pellen seikkailut Pellen seikkailut
Totta ainakin Helsingissä Totta ainakin Helsingissä
vanhaa pokea vanhaa pokea
Kummisetä Kummisetä
Luolastolaisten kohtalo Luolastolaisten kohtalo
GADO MIDÄ VIDUN UUSHOMOJA :D GADO MIDÄ VIDUN UUSHOMOJA :D
Kirottu lausahdus Kirottu lausahdus
Hys Hys
Jaak Joala: Ne zabyvai! Jaak Joala: Ne zabyvai!
Mahtava tunne! Mahtava tunne!
Hahhahhaa :3 Hahhahhaa :3
Taas tämmönen suvakki-rajakki-parodinen vastakkainasettelukuva Taas tämmönen suvakki-rajakki-parodinen vastakkainasettelukuva
Eläinystävät ymmärtävät :3 Eläinystävät ymmärtävät :3
Piilokellotus Piilokellotus
Menikö tunteisiin? Menikö tunteisiin?
Hieno Honda Hieno Honda
Spurdot ja dogola :D Spurdot ja dogola :D
Sisustin >:3 Sisustin >:3
 950 näyttökertaa, 13 viestiä, 9.16 MB, 1 tiedosto, 28.05.2019 10:06:22
[ + 7 - | ]

Hipeille turpaan

[30102] [tiedosto.mp4] [9.16 MB] [460x258] [] []

28.05.2019 17:33:27
#207675 [+-] Piilota Suosittele

>>207598
Oletpa sinä hurjana. No täällä olisi yksi vassari. Löisitkö astalolla vai ihan vain nyrkeillä ja saako lyödä takaisin? Jos saa, niin suosittelen pääsuojia, sillä ilman niitä en hakkaa ketään. Löytyy tosin vain yhdet, mutta hanskoja on kahdet (12 unssiset ja sitten sellaiset ohkaiset ja kuluneet säkkihanskat).

28.05.2019 23:22:35 | 23:23:50
#207838 [+-] Piilota Suosittele

>>207729
ihmisen

Kaloja, supia, sorsia, hanhia, metsäkauriita, ja harvoin hirviä tulee kopsauteltua etteivät jää kitumaan. Yleensä ammuttua.

Voihan semmosen reilun matsin ottaa kehässä. Mulla on omat 14 unssin homohanskat, hammassuojat, säärisuojat, munasuojat, butt-plug, mutta kypärää en tarvitse.

Nooh, ainakaan sua vastaan :D

e: nii on mul ihan ottelu gräblärit ja liukuvoidetta kans.

28.05.2019 23:29:11
#207842 [+-] Piilota Suosittele

>>207838
En usko että ihan pelkässä nekkailumatsissa sääri- ja munasuojia tarvitaan vaikka nekin kyllä löytyy. Säärisuojista on tosin kuminauhat rispaantuneet jo vuosia sitten ja butt-blug multa puuttuu. Kypärän laittaisin, sillä tässä iässä en ota enää turhia pääiskuja.

Mut mä en oo kyllä enää varma ollaanko menossa matsaamaan vai panemaan?

29.05.2019 06:59:12
#207901 [+-] Piilota Suosittele

>>207842
Mut mä en oo kyllä enää varma ollaanko menossa matsaamaan vai panemaan?

Se on ylläri, ja kyllä. Kyllä sä otat vähän headia. Mulla on miesten koon rautaset munasuojat joissa on pieni tappi edessä.

Kuulosti homolta, mutta en edes valehdellut :D

[ 13 viestiä | ]