Jopas jotakin Jopas jotakin
täs mä ja mun exä täs mä ja mun exä
kjeh kjeh kjeh kjeh
läps läps
gta5 modi gta5 modi
häbens 9/11 häbens 9/11
gubbe vähä hukas gubbe vähä hukas
Jos metsään haluat mennä nyt.. Jos metsään haluat mennä nyt..
tihkuu seksiä tihkuu seksiä
osta osta
Plantaasi Plantaasi
normaalit esiintymisjuomat normaalit esiintymisjuomat
äitien tekemää ruokaa äitien tekemää ruokaa
pupukissa pupukissa
hyvin nostettu hyvin nostettu
älä koske mun autoon älä koske mun autoon
Kohta on kello pykälässään :3 Kohta on kello pykälässään :3
aurora borealis aurora borealis
negroosi :D negroosi :D
Ihana nainen Ihana nainen
Tissit Tissit
kotiinlähtö lähellä kotiinlähtö lähellä
lämpimässä lämpimässä
Paremmisto Paremmisto
 827 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 13.05.2019 15:41:06
[ + 6 - | ]

Vihreät III

[29564] [FB_IMG_1557660238620.jpg] [0.09 MB] [720x960] [] []
FB_IMG_1557660238620.jpg

politiikka

(102)  · 

ryhmä

(9)
13.05.2019 21:01:18
#201646 [+-] Piilota Suosittele

>>201637
Huomasin joo. Meinaatko maahanmuuton olevan niin kovaa, että silloin vihreätkin on mustia? Kuten sanoin niin aika valkoista sakkia siellä tulee istumaan loppuun asti.

14.05.2019 04:31:12
#201714 [+-] Piilota Suosittele

>>201695
Huumorissa pitäisi olla totuuspohja kuitenkin, jotta se olisi hauska. Jos tuossa olisi vaikka Mad Max henkiset pärräpojat vetämässä rinkiä edeskuntatalon ympäri niin se olisi huumoria. Ei ole huumoria sanoa, että banaani on punainen kun se ei kerran ole. Tietty on absurdia huumoria, mutta ei tämä mene siihenkään.

14.05.2019 13:46:50
#201797 [+-] Piilota Suosittele

>>201743
Kerran olen vihreää äänestäny. Niiden ohjelma on nurin kurinen arvojensa suhteen. Kieroilijoita lähinnä ovat ja kuten sanoin sekoomuksen puisto-osasto. Mut en voi olettaa, että sinulla olisi tietoa politiikasta kuvalautojen ulkopuolelta.

[ 6 viestiä | ]