Rupsureiän esittelyä Rupsureiän esittelyä
kill mee kill mee
half-simpson half-simpson
helsinki helsinki
dolan ajattelisit lapsia dolan ajattelisit lapsia
Carrie moon handjob Carrie moon handjob
Ihana nainen Ihana nainen
merenneito merenneito
päästä sisälle päästä sisälle
heja svärje :--DD heja svärje :--DD
Ihana nainen Ihana nainen
Adolf Hitler Uunona Adolf Hitler Uunona
religion of peace religion of peace
robotti liikenteessä robotti liikenteessä
Milf Milf
ilme ilme
shawn michaels selling shawn michaels selling
kaasupullon tyhjennystä kaasupullon tyhjennystä
uutta muotia uutta muotia
seitin ohutta seitin ohutta
Missä mä voisin olla hyvä Missä mä voisin olla hyvä
tum! tum! tum! tum! tum! tum! tum! tum! tum! tum!
sehän räkii sittenkin sehän räkii sittenkin
hyvin vointi valtio hyvin vointi valtio
 656 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.64 MB, 1 tiedosto, 10.05.2019 23:04:31
[ + 3 | ]

savumakkara tarpeet.

[29439] [IMG-20190510-WA0008.jpeg.jpg] [1.64 MB] [2080x4160] [] []
IMG-20190510-WA0008.jpeg.jpg

haukia pitkästä siimasta

11.05.2019 00:10:16
#200352 [+-] Piilota Suosittele

>>200345 jep ei tartte ku ottaa takaevät pois, sitten fileet irti. ruodot lähtee sillettii että ekana mahakalvoa myöden vetää kylkiruodon pois ja sitten kahdella viillolla y-ruoto pois.

11.05.2019 00:58:44
#200377 [+-] Piilota Suosittele

>>200353
Fileerausveitsi, aina tupessa, terävä kuin perkeleen kieli, muttah... tuossa tuli useampi viilto jo kuvailtua. Kyllä mä oon noita tehnyt jos ikääsi on luottaminen, paljon enemmän kuin sinä.

Tai en tiedä. Menny metässä ja rempoissa niin monia vuosia. Meniskö sulta hirvi, peura, hanhi tai sorsa? Tai sammakko?

11.05.2019 01:27:35
#200387 [+-] Piilota Suosittele

>>200381
koska pelkään sammakoita

:D Kastematoja et, koska niitä piti laittaa pienenä ongenkoukkuun, mutta SISILISKO!!! HUI!

Ihan samaltapaa ku hirvet. Pitää sen kerroksen kanssa olla tarkkana. Ei toimi krapulassa. 6 kaljaa ni käsi ei vapise. Metällä pikku vapina ei haittaa ku on bipodi niin pitkällä, ja mä teen vähän sääntöjenvastaisesti melkein 360° snipershotteja.

Lie mistä oppinu :D

No 15° kin on jo liikaa.

[ 9 viestiä | ]