Ryssien notski Ryssien notski
Joensuun elokapina Joensuun elokapina
mega fuuu mega fuuu
siviilisaatiot siviilisaatiot
Ihanaa kohtaamista Ihanaa kohtaamista
Oma. Miten sulla. Oma. Miten sulla.
Tuubi juusto Tuubi juusto
pöntöllä pöntöllä
Oulun Batman ja Yle Oulun Batman ja Yle
3 jutskaa ny samalla 3 jutskaa ny samalla
Erikoistaito Erikoistaito
Pikku-Pertti saa kotiopetusta osa IV Pikku-Pertti saa kotiopetusta osa IV
Panomies Panomies
Mitä helvettiä? Mitä helvettiä?
Persu kuvakommentti Persu kuvakommentti
Kiire.. Kiire..
wagner fuuu wagner fuuu
Kyllä kannattaa! Kyllä kannattaa!
2021 2021
Onnellisin maa Onnellisin maa
Homot Homot
Marinin ostetut seuraajat. Marinin ostetut seuraajat.
Demari toisten taskuilta Demari toisten taskuilta
Sain syntymäpäivälahjaksi Sain syntymäpäivälahjaksi
 656 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.64 MB, 1 tiedosto, 10.05.2019 23:04:31
[ + 3 | ]

savumakkara tarpeet.

[29439] [IMG-20190510-WA0008.jpeg.jpg] [1.64 MB] [2080x4160] [] []
IMG-20190510-WA0008.jpeg.jpg

haukia pitkästä siimasta

11.05.2019 00:10:16
#200352 [+-] Piilota Suosittele

>>200345 jep ei tartte ku ottaa takaevät pois, sitten fileet irti. ruodot lähtee sillettii että ekana mahakalvoa myöden vetää kylkiruodon pois ja sitten kahdella viillolla y-ruoto pois.

11.05.2019 00:58:44
#200377 [+-] Piilota Suosittele

>>200353
Fileerausveitsi, aina tupessa, terävä kuin perkeleen kieli, muttah... tuossa tuli useampi viilto jo kuvailtua. Kyllä mä oon noita tehnyt jos ikääsi on luottaminen, paljon enemmän kuin sinä.

Tai en tiedä. Menny metässä ja rempoissa niin monia vuosia. Meniskö sulta hirvi, peura, hanhi tai sorsa? Tai sammakko?

11.05.2019 01:27:35
#200387 [+-] Piilota Suosittele

>>200381
koska pelkään sammakoita

:D Kastematoja et, koska niitä piti laittaa pienenä ongenkoukkuun, mutta SISILISKO!!! HUI!

Ihan samaltapaa ku hirvet. Pitää sen kerroksen kanssa olla tarkkana. Ei toimi krapulassa. 6 kaljaa ni käsi ei vapise. Metällä pikku vapina ei haittaa ku on bipodi niin pitkällä, ja mä teen vähän sääntöjenvastaisesti melkein 360° snipershotteja.

Lie mistä oppinu :D

No 15° kin on jo liikaa.

[ 9 viestiä | ]