Kasvukikkoja Tu... mpeille Kasvukikkoja Tu... mpeille
Now where could my pipe be? Now where could my pipe be?
Kahvi lämmittää pakkasaamuna :) Kahvi lämmittää pakkasaamuna :)
Koripalloilija Malgorzata Dydek (218 cm) Koripalloilija Malgorzata Dydek (218 cm)
Mites nyt suu PANNAAN hapsi_? Mites nyt suu PANNAAN hapsi_?
Harja pois perseestä Harja pois perseestä
Ärsyttävä pörrääjä >:3 Ärsyttävä pörrääjä >:3
Lekamies takoo Lekamies takoo
Vedä yllesi mic macin technoasu ! Vedä yllesi mic macin technoasu !
False Positive - Exiled (2/2) False Positive - Exiled (2/2)
False Positive - Seance False Positive - Seance
Kuinka valehdella itsellesi, senkin pikku paska Kuinka valehdella itsellesi, senkin pikku paska
Ootko? Ootko?
Korjaamon kisse Korjaamon kisse
Pun Pun
Saiskos olla ganjaa tahi muita päihteitä? Saiskos olla ganjaa tahi muita päihteitä?
chad vs virgin chad vs virgin
alabama n*igger alabama n*igger
You shall not repost You shall not repost
From my cold, dead hands From my cold, dead hands
Gay Gay
Herädys Herädys
Cyanide & Happiness shorts Cyanide & Happiness shorts
不出熱水 不出熱水
 869 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 17.04.2019 03:49:50
[ + 1 | ]

Taulut seinälle

[27985] [tamaontaidetta.jpg] [0.11 MB] [1056x1003] [] []
tamaontaidetta.jpg

counter strike

(5)  · 

de dust

 · 

maalaus

(77)  · 

juliste

(6)  · 

vaihtaa

17.04.2019 08:15:16
#189496 [+-] Piilota Suosittele

>>189459
Ei hätää, ei mullakaan.

17v ei tarvitse tyttöystävää. Opiskele ittes rikkaaks ja käy vaan Tinder-panoilla kun siltä tuntuu.
>>189462
miksiköhän en yllättynyt

Miksiköhän olen täällä?
189478

menikö lainaaminen vähän vituiksi?

Tais vähän sipasta ohi.

Ja sitten säähän ja urheiluun. Kaunis ja tyyni ilma ei tule sotkemaan seuraavaa matsia hiekka-aavikolla. D2 on tiimillemme varsin tuttua aluetta.

13.09.2019 22:55:52
#246007 [+-] Piilota Suosittele

>>189596
Sä voisit kyllä välillä syödä hattus.

>>245972
Kuten raketin jolla yks jäbä kuvitteli pääsevänsä taivaaseen? Meinasin tuliaseita. Ehkä ensin alkeellisia tykkejä, ja siitä pikkuhiljaa tehokkaampiin. Aina voi spekuloida.

14.09.2019 11:28:42
#246129 [+-] Piilota Suosittele

>>246007
Kyllä ne teki tuliaseitakin.
Tuli kuitenkin mm. mongolivalloitus ja he taas eivät nähneet tuliaseille käyttöä, joten kehitys loppui.
Vallankäyttäjät jälkeenpäin olivat nationalistikonservatiiveja, siis persuja, eikä sellaiset mitään uutta ole ikinä kehittäneet. Paitsi poikkeustapauksissa, siis natsit.

14.09.2019 15:51:01
#246219 [+-] Piilota Suosittele

>>246129
Natseissa piili tehokkuus. Saksalaiset tuotteet ovat yleisestikin arvossaan mm. työkalujen suhteen, ja siellä korkea koulutustaso.

Niin on Suomessakin mutta olemme pieni kansa.

Pitikö muuten persut tuoda taas julki :D Ehkä jos mongolit olisivat saaneet mörssäristä ratsuväelleen aina etulinjassa, olisi kiinnostus ruutiaseita kohtaan varmaankin kasvanut. En tiedä millaisia aseita kiinalaiset ennen valloitusta olivat kehitelleet. Mahdollisuushan olisi ollut jopa raketteihin.

15.10.2020 00:12:26
#398896 [+-] Piilota Suosittele

Feikki B ja stepit tunneliin, mutta a splitti catilta ja ctstä jos rinteeseen savut + yks pitää rotet longilta ja tulee viiveellä!

[ 18 viestiä | ]