Somalien tarina. Somalit ovat juuri itsekkäitä. Eivät välitä mitään. Takseissa olen nähnyt muutaman ajavan. Muissa hommissa heitä ei olekaan nähty. Naaraspuoliset saattavat olla terveydenhuollon hommissa, harvat mutta ovat.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Näppärästi pärjaa
Julie d'Aubigny
Minnää ollen Esspanjapanin kunkku!
Pamputin
Eiks...?
afrikan lapset
etelä-afrikka
moniosaajat tulee
Rotuoppia suomesta
Maratooni
history of the entire world, i guess
herrasmiehen ohje amputaation
Insinööri, lääkäri ja pankkiiri näkevät kokispullon