tatska tatska
Voitto Voitto
Onko tää totta vai ei? Onko tää totta vai ei?
Suomi mmlätkä2022 Suomi mmlätkä2022
vitural vitural
Vasemmisto Vasemmisto
Vanuatulle pitäisi lähettää rahaa, yksi miljardi auttaisi. Vanuatulle pitäisi lähettää rahaa, yksi miljardi auttaisi.
Pravda ja tärkeät uutiset Pravda ja tärkeät uutiset
Pörh Pörh
5 ekaa päivää 5 ekaa päivää
Gotcha Gotcha
"If there is a war with NATO, it will be nuclear" "If there is a war with NATO, it will be nuclear"
olut olut
say no racism say no racism
Leijona fani Leijona fani
elokapina elokapina
Kuinka voit tänään? Kuinka voit tänään?
vampyyri vampyyri
Älyn huipentuma. Älyn huipentuma.
gambina gambina
mailman onnellisin kansa mailman onnellisin kansa
Ihan oma syy Ihan oma syy
Miksi te ette jo ymmärrä? Miksi te ette jo ymmärrä?
hehe :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hehe :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
 952 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 12.03.2019 00:02:53
[ + 10 - | ]

Läpsytiläps

[26177] [FB_IMG_1552332936340.jpg] [0.05 MB] [562x750] [] []
FB_IMG_1552332936340.jpg

tuhkarokko

 · 

läimäytys

 · 

lääkäri

(63)
12.03.2019 01:08:31
#170241 [+-] Piilota Suosittele

Sama pitäis tehdä tukia saavalle yritykselle. Joko palkkaat 1000 ihmistä vai lätkäistäänkö 60 000 000 euron sakot?

12.03.2019 08:19:42
#170264 [+-] Piilota Suosittele

>>170232 Vanhempien rokotevastaisuus vaikuttaa lapsen oletettuun idioottimaisuuteen miten?

Ei siinä, meillä muksut on piikitetty kuin zombie-nuket, mutta hetken kävi mielessä että ei perkele ku sitä narkolepsiaa ilmeni. Kyllä se melkolailla lienee herkempiä säikäyttänyt.

12.03.2019 09:56:45
#170277 [+-] Piilota Suosittele

yhteiskunnissa kaikki on rokotettava, jos muutama ei ota rokotetta niin siinä on mahollisuus että tuhkarokko mutatoituu pahemmaksi sairaudeksi ja koko yhteiskunta on vaarassa .. vaikka jollain on hyvä immuniteetti niin juuri semmoisten ihmisten takia ne sairaudet kehittyy. Rokote toimii vaan jos kaikki ottaa sen. esim H1N1 kehittyi pahemmaksi sairaudeksi juuri tämän takia. Maahanmuutto on iso turvallisuusriski myös sekä matkustaminen sairauksien leviämisten kannalta. Tulipahan mieleen että intiassa, afrikassa ja aasiassa paiserutto on nostanut päätänsä silloin tällöin, uusimpien dna tutkimusten mukaan se on 100% identtinen mustan surman kanssa eli se on täysin sama rutto mutta se on välillä unohdettu ja nimetty uudestaan eri nimellä. Musta surma leviää kosketuksen välillä mutta se on kehittynyt paljon tappavammaksi keuhkorutoksi. Sitä ei voi ulkoapäin havaita mitenkään ja se leviää ilmateitse hengityksen mukana kenenkään huomaamatta

12.03.2019 11:12:00
#170292 [+-] Piilota Suosittele

>>170277

Venäjältä ja baltiasta tulee tubia paljon. Itämaan tietäjien kautta tulee taas sitä tiettyä. Kertoohan sekin jo jotain kun ebolan eristämiseksi populaatiosta poistettiin altistuneet kansalaiset (lue: kyläläiset) eristettyihin tiloihin. Kyläläiset tulivat ja vapauttivat nämä saastuneet eristetyt. Tappaen läälärit sekä väittäen etteivät he ole saastuneet.

Muutaman päivän päästä saastuneet eristetyt kuolivat ja hetken päästä heidät vapauttaneet kyläläiset. Itämaan tietäjien kylä tarkoittaa aivan muuta kuin kylä. Se on poppamiesten luvattu maa.

[ 8 viestiä | ]