Kesämuoti 2022, oletko valmis? Kesämuoti 2022, oletko valmis?
Hyvin menee.. Hyvin menee..
kantoapu kantoapu
Jahas, täytyy irtisanoa pari ammattiliittolaista ennen brunssia Jahas, täytyy irtisanoa pari ammattiliittolaista ennen brunssia
Antti urheilumatkalla 😁 Antti urheilumatkalla 😁
sika rääkyy sika rääkyy
Nätti Irina Nätti Irina
armeija ruuat armeija ruuat
eil o myrkkyy suonis :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD eil o myrkkyy suonis :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Apusen kyal-apu Apusen kyal-apu
Ammattiliitot on laiskoille jotka ei osaa mitään Ammattiliitot on laiskoille jotka ei osaa mitään
mikä on suurin mikä on suurin
takakontti takakontti
mummo on rebel mummo on rebel
Kumpi ompi parempi? Kumpi ompi parempi?
Töihin herätys Töihin herätys
hiekkaveistos hiekkaveistos
vaccine first vaccine first
varattuja varattuja
crypto gondola crypto gondola
Sama logiikka Sama logiikka
moro todelisuus mitä kullu :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD moro todelisuus mitä kullu :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Muistakaa mitä on vihapuhe! Muistakaa mitä on vihapuhe!
Paska poni Paska poni
 949 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 12.03.2019 00:02:53
[ + 10 - | ]

Läpsytiläps

[26177] [FB_IMG_1552332936340.jpg] [0.05 MB] [562x750] [] []
FB_IMG_1552332936340.jpg

tuhkarokko

 · 

läimäytys

 · 

lääkäri

(63)
12.03.2019 01:08:31
#170241 [+-] Piilota Suosittele

Sama pitäis tehdä tukia saavalle yritykselle. Joko palkkaat 1000 ihmistä vai lätkäistäänkö 60 000 000 euron sakot?

12.03.2019 08:19:42
#170264 [+-] Piilota Suosittele

>>170232 Vanhempien rokotevastaisuus vaikuttaa lapsen oletettuun idioottimaisuuteen miten?

Ei siinä, meillä muksut on piikitetty kuin zombie-nuket, mutta hetken kävi mielessä että ei perkele ku sitä narkolepsiaa ilmeni. Kyllä se melkolailla lienee herkempiä säikäyttänyt.

12.03.2019 09:56:45
#170277 [+-] Piilota Suosittele

yhteiskunnissa kaikki on rokotettava, jos muutama ei ota rokotetta niin siinä on mahollisuus että tuhkarokko mutatoituu pahemmaksi sairaudeksi ja koko yhteiskunta on vaarassa .. vaikka jollain on hyvä immuniteetti niin juuri semmoisten ihmisten takia ne sairaudet kehittyy. Rokote toimii vaan jos kaikki ottaa sen. esim H1N1 kehittyi pahemmaksi sairaudeksi juuri tämän takia. Maahanmuutto on iso turvallisuusriski myös sekä matkustaminen sairauksien leviämisten kannalta. Tulipahan mieleen että intiassa, afrikassa ja aasiassa paiserutto on nostanut päätänsä silloin tällöin, uusimpien dna tutkimusten mukaan se on 100% identtinen mustan surman kanssa eli se on täysin sama rutto mutta se on välillä unohdettu ja nimetty uudestaan eri nimellä. Musta surma leviää kosketuksen välillä mutta se on kehittynyt paljon tappavammaksi keuhkorutoksi. Sitä ei voi ulkoapäin havaita mitenkään ja se leviää ilmateitse hengityksen mukana kenenkään huomaamatta

12.03.2019 11:12:00
#170292 [+-] Piilota Suosittele

>>170277

Venäjältä ja baltiasta tulee tubia paljon. Itämaan tietäjien kautta tulee taas sitä tiettyä. Kertoohan sekin jo jotain kun ebolan eristämiseksi populaatiosta poistettiin altistuneet kansalaiset (lue: kyläläiset) eristettyihin tiloihin. Kyläläiset tulivat ja vapauttivat nämä saastuneet eristetyt. Tappaen läälärit sekä väittäen etteivät he ole saastuneet.

Muutaman päivän päästä saastuneet eristetyt kuolivat ja hetken päästä heidät vapauttaneet kyläläiset. Itämaan tietäjien kylä tarkoittaa aivan muuta kuin kylä. Se on poppamiesten luvattu maa.

[ 8 viestiä | ]