Parhaat festarit ikinä! Parhaat festarit ikinä!
Hylkeellä on asiaa Hylkeellä on asiaa
Pettymys Pettymys
Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike
sai pentunsa takaisin :3 sai pentunsa takaisin :3
Facelift Facelift
Hyvää juhannusta Hyvää juhannusta
"Uudelleenbarracuda" "Uudelleenbarracuda"
Kauppinen hehe Kauppinen hehe
gorilla pystyisi helposti tappamaan apinan gorilla pystyisi helposti tappamaan apinan
henki apu apustaja henki apu apustaja
magnumi magnumi
Paranoiaa pukkaa Paranoiaa pukkaa
laatikkorobo laatikkorobo
maukasta maukasta
Totuus vai tehtävä? Totuus vai tehtävä?
avustaja :3 avustaja :3
Miia ennen ja nyt Miia ennen ja nyt
tämä kuuluu nyt tänne :F tämä kuuluu nyt tänne :F
Lehtijuttuja Lehtijuttuja
kahvikriitikko :3 kahvikriitikko :3
Black Sabbitch Black Sabbitch
Naamat tehosteilla Naamat tehosteilla
kissa kissa
 1 670 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 07.01.2019 16:39:23
[ + 4 | ]

Foon?

[22627] [tiedosto.jpg] [0.13 MB] [988x1024] [] []
tiedosto.jpg

05.08.2024 01:12:11
#639475 [+-] Piilota Suosittele

Mun kaverin veljen eukko oli ameriikoista loridasta ja sitä sanottiin fooniks, en tiä mite ees kirjotetaan mut sanoin sitä telefooniks ja kaikki nauro mun idiotismille.

[ 15 viestiä | ]