Panisitko henny harjusolaa? Panisitko henny harjusolaa?
Uutta televisiossa! Uutta televisiossa!
Paras kesäjuoma Paras kesäjuoma
Faktaa tämäkin, ikävä kyllä. Faktaa tämäkin, ikävä kyllä.
Elokapina Elokapina
The Ultimate Car Driver Workout The Ultimate Car Driver Workout
pieni palo pieni palo
Tätä päivää Tätä päivää
Hakkaan sut Hakkaan sut
hyvä neuvo hyvä neuvo
Muistakaa pestä kädet Muistakaa pestä kädet
Cock Pärs Cock Pärs
Noin viikon uutiset- perussuomalaiset Noin viikon uutiset- perussuomalaiset
Cheese Cheese
Joonas91 Joonas91
Hyllymbyvör Hyllymbyvör
Tutki spermaa Tutki spermaa
Vihtoja Vihtoja
Ihana nainen Ihana nainen
koronauskovaiset innoissaa koronauskovaiset innoissaa
apinarokotus apinarokotus
You are failure You are failure
Cause I'm high Cause I'm high
Grillipekonikastike Grillipekonikastike
 757 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.77 MB, 1 tiedosto, 21.06.2019 11:07:08
[ + 8 - | ]

tämä kuuluu nyt tänne :F

[30945] [0.mp4] [1.77 MB] [960x694] [] []

kissa

(5203)  · 

käsi

(113)  · 

peitti

 · 

silmät

(69)
21.06.2019 12:39:08 | 12:39:39
#216317 [+-] Piilota Suosittele

>>216307
Kesäennustuksesi meni muuten nappiin. Mortti ei pysy petissä poissa kimpusta lämpimällä säällä. Röyhkeä nulikka ei edes nouse ylös kun ihminen koittaa tassujen ja peiton välistä luovia itseään aamutoimille :33

21.06.2019 18:55:24 | 18:56:29
#216483 [+-] Piilota Suosittele

>>216317

It's the art of börh ;3

Kesäböööörh :333 B3 (also "deal with it" *insert sunglasses* -börh B3 )

Mortin mielestä lämpöön pätee sääntö, että enemmän on enemmän :3 Röyhkeä nulikka = assertiivinen kollipoika ;3


Huumonilla on oikeuksia, mutta vain silloin kun börh suvaitsee antaa niitä, ja tällöinkin kertaluontoisesti >:3

21.06.2019 19:20:35 | 19:21:41
#216513 [+-] Piilota Suosittele

>>216483
Se on muuten varmistettu nyt että Vivis osaa ihmiskieltä.
"Ei" on tuttu sana, joka tarkoittaa että voinko tässä minuutin sisällä koettaa samaa asiaa uudelleen :333

Anekdootti ei sanan tehokkuudesta.

"Ei" (älä ota sitä paperia siitä pöydältä)
*vetää kierroksen ympäri kämppää ja ottaa sen paperin siitä pöydältä kun silmä välttää ja työntää kyntensä siihen)

Note to self... Hmm... pitäisi ryhtyä käyttämään noita mappeja enemmän päivittäisiinkin papereihin...

21.06.2019 19:32:20 | 19:32:36
#216523 [+-] Piilota Suosittele

>>216518

Häpeäni on ylitsepääsemätön ;_____; >:3 Sanakirjassahan pitäisi olla sanan "viattomuus" kohdalla Mortin kuva ;3 Saatankin ehdotella moista rauhallisesta pikku börhöballerosta :333

[ 9 viestiä | ]