Vammainen Vammainen
laiskanmiehen niksi laiskanmiehen niksi
Halvin diesel löytyi Halvin diesel löytyi
ei kiinnosta :D ei kiinnosta :D
remove gondola remove gondola
Tule tule Tule tule
Tarkistettu'd Tarkistettu'd
Kohta on taas Kohta on taas
Pylly Pylly
Kaunis nainen Kaunis nainen
hr-nauta hr-nauta
SetäMies Kaupungilla SetäMies Kaupungilla
Viikonlopun mässyt sponsored by sossu Viikonlopun mässyt sponsored by sossu
Eipä yllättänyt Eipä yllättänyt
Hapseilua Hapseilua
avainsäilö avainsäilö
kohta on joulu kohta on joulu
tissit tissit
You find this laying in field You find this laying in field
börheät kamerukset :3 börheät kamerukset :3
Tissit Tissit
stalkkauslasit stalkkauslasit
Väärin raportoitu Väärin raportoitu
halpatyövoima halpatyövoima
 901 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 02.01.2019 14:25:58
[ + 4 | ]

Vakava juttu

[22383] [nimeton.jpg] [0.08 MB] [641x439] [] []
nimeton.jpg

juna

(143)  · 

onnettomuus

(37)  · 

kalja

(270)  · 

olut

(237)  · 

carlsberg

 · 

tuborg

05.01.2019 00:30:54 | 03:31:51
#141788 [+-] Piilota Suosittele

>>141757
Näin varastomiehenä veikkaisin että muovipannoilla ollu kii. Ne kestää kuljetuksen about jees (välillä) jos firmassa on ollu hyvä kone (kaikissa ei). Ja vaikka ois ollu hyvä kone, ei se junakolaria nyt herranjumala kestä.

Esim tuborg lavassa on 3:ssa eri lavassa pysyny kamat aika hyvin kasssa, paitsi etummaisesta toinen puolisko kaatunut (tai tutkintaryhmä pölliny)

E:
Oikeestaan kun uudestaan kattoo ni vittu varmaan purkutyö kesken ku kuvaaja räppäs kuvan.
Jos noi tornit kaatuis tai horjuis ni niitä ois vituisti enemmän irvistämässä eri kulmista.

05.01.2019 12:15:10
#141896 [+-] Piilota Suosittele

>>141788

Ei kestä ei, mutta juomajakelussa tanskassa on muitakin ongelmia. Esim, että siellä jaetaan 4 lavaa vetävällä autolla niin järjestelmäkin oli sen mukainen. 500 myyntiyksikköä oli maksimi. Ei toiminut oikein suomessa. Siihen tuli mukaan myös tyhjät = palautukset kauppiailta. Esim. 18-packejä menee eur-lavalla 110 kpl, kun 24-packejä 99. Neljä tuollaista lavaa niin siinä on sinun täysperäjakelus.

05.01.2019 14:16:40 | 14:16:48
#142014 [+-] Piilota Suosittele

>>141896
Siks ne kannattais jaella omina jakoinaan. Yhdistetään eri palautusreitit omiinsa sekä lähetykset omiinsa. Tosin, ajojärkkärit rupeis niitä kuiteski sotkemaan että "ota nyt noi palautukset siin samalla".

05.01.2019 14:19:27
#142018 [+-] Piilota Suosittele

>>142014

Palautteet otetaan aina jaon yhteydessä ellei palautettavia ole paljon. Esim Koskenranta-ravintolasta haettiin 60 30litran tynnyriä Karhua, koffia hyvitettäviksi. Tuli lisäksi 60 kpl tyhjiä samaisia tynnyreitä, 4 kpl 240l lasisäiliötä, 1 x 600l lasisäiliö sekä 10 manuaalisäkkiä (muovipullopaulautesäkki ilman kompressiota). Tuohon tarvittiin täysin tyhjä kuljetus.

05.01.2019 14:21:57
#142020 [+-] Piilota Suosittele

>>142018
Se menee kato vaikeemmaks kun jaellaan kauppoihin. Toki kauppoihin palautetaan suurin määrä hylsyjä, mutta välillä pikkukaupoissa ei oo kun sen 5-6 koria hylsyjä. Sit niitä halutaan puoliväkisin änkee messiin.

[ 14 viestiä | ]