viesti tulevaisuudesta viesti tulevaisuudesta
Nyt kurkea saatana vietiin Nyt kurkea saatana vietiin
Spurdo tyty Spurdo tyty
Isänmaan spurdo Isänmaan spurdo
neekeri22 neekeri22
Kilju-Aku Kilju-Aku
kissakuvia kissakuvia
My horse is amazing My horse is amazing
Oh REALLY? :D:DD Oh REALLY? :D:DD
Raikas ja tasapainoinen alkusyksyn päivä :3 Raikas ja tasapainoinen alkusyksyn päivä :3
Läski Paska kirjoittaa internettiin Läski Paska kirjoittaa internettiin
Arttu wiskari on alkanut tupakoimaan Arttu wiskari on alkanut tupakoimaan
bowsette bowsette
virgin panther vs The Chad Blade virgin panther vs The Chad Blade
Apina oli vaan et: lopeta ennen kun nolaat ittes Apina oli vaan et: lopeta ennen kun nolaat ittes
virgin whine vs Chad Reaction virgin whine vs Chad Reaction
ROW ROW FIGHT THE POWAH (RAGE FOXX & SLUTTT REMIX) ROW ROW FIGHT THE POWAH (RAGE FOXX & SLUTTT REMIX)
Hiostava ilmapiiri Hiostava ilmapiiri
Päivän eväät ja varusteet Päivän eväät ja varusteet
En väitä että mediasi olisivat huonoja... En väitä että mediasi olisivat huonoja...
Raggarin alku oppii katujen kovuuden Raggarin alku oppii katujen kovuuden
guggahadduspurdo :DD guggahadduspurdo :DD
Kun Isabelle julkistettiin Smash Brothersiin Kun Isabelle julkistettiin Smash Brothersiin
Paavo Paavo
 1 518 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 25.12.2018 12:45:42
[ + 12 - | ]
👑 Katsotuin 25.12.2018.

Nyt en tajunnut tuon asusteen ideaa

[22048] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [613x667] [] []
tiedosto.jpg

lapsi

(252)  · 

avaa

 · 

vasta

 · 

jouluna

25.12.2018 21:32:20
#136979 [+-] Piilota Suosittele

136945

Älä puutu kun iso pojat vitsailee. Sun kanssas ei voi ees vitsailla ku pitäs opetella se perus sanasto eka. Voidaa kattoo sitte ku se äö on yli kengän numeron.

26.12.2018 02:05:36
#137088 [+-] Piilota Suosittele

137083

No kuten todettu niin sulla on hiukan vaikeuksia ymmärtää mitä sanat tarkottaa joten en kyllä oikeestaa ihmettele, että ymmärsit väärin ton mun kommentin.

26.12.2018 03:11:21 | 03:15:58
#137102 [+-] Piilota Suosittele

137092

En mä siitä mitään kiksejä saa. Sä nyt lähinnä vaan tunnut heittävän sun arvioita ihmisistä perseestäs. Ja muutenkin se nyt ei oo millään tavalla mun vika, että sä kännipäissää suutuit mulle ku ymmärsit väärin (tai oikeestaa vedit jotku helvetin tyhmä johtopäätökset) ja sitte vielä menit kännipäissäs kirjottaa joko väärin tai sitte et vaa tienny mitä ne sanat tarkotti. Toisaalta ku aloit siitä parkua ja vääntämään ni voisin kuvitella ettet oikeesti tienny oikee mistä sä puhut, ymmärsit väärin ja olit kännissä. Mutta saat olla asiasta iha vapaasti mitä meiltä haluut.

Joten tästä saa vähän kuvan että joo, oot säki iha asia ukko, mutta vähän hevletin tyhmä, ainakin kännissä ja nää jatko lässytykset ei ainakaa parempaa kuvaa susta anna selvinpäinkään. Mutta älä pelkää, en anna ennakkoluulojen ravistella mielipiteitäni. Joten voit tietty jatkaa tota vammailua tai lopettaa sen ja antaa itestäs selvänä paremman kuvan.

Ja ku sulle sillon sanoin joku 5 kertaa tms et mee vittu nukkuu, ni lähin sil tarkotin että kannattas vissii lopettaa se vammailu (kännisekoilu tms) ku jätkän tajunnan taso oli jotain käsittämätöntä.

[ 15 viestiä | ]