>haalariposse :D >haalariposse :D
Uusin versio maaliskuussa Uusin versio maaliskuussa
mr_pihvi muka gay? mr_pihvi muka gay?
Korvatillikka ja Alias Korvatillikka ja Alias
Luolasto Luolasto
Arvaa mikä päivä? Arvaa mikä päivä?
Bing Bing
Trunppi Trunppi
Kissakuvakokoelma Kissakuvakokoelma
Pöytä kahdelle Pöytä kahdelle
Paska pallo Paska pallo
Tämmönenkin elokuva tehty (1991) Tämmönenkin elokuva tehty (1991)
Tissivalo Tissivalo
Oikea sonja Oikea sonja
juokse henkesi edEStä :--D juokse henkesi edEStä :--D
Avatkaa jo ne rajat Avatkaa jo ne rajat
Pierun musikaalisuus Pierun musikaalisuus
Kameran tilalle kylmä kaljatuoppi Kameran tilalle kylmä kaljatuoppi
Kalun käyttöopas Kalun käyttöopas
osaa ne koiratkin osaa ne koiratkin
Tapahtuipa kerran naurunappulassa Tapahtuipa kerran naurunappulassa
Sp♂ngebob Herrrington♂ Sp♂ngebob Herrrington♂
vaaliväsymys vaaliväsymys
Winnie Winnie
 847 näyttökertaa, 6 viestiä, 6.92 MB, 1 tiedosto, 16.12.2018 08:23:09
[ + 6 - | ]

Kun ammattikuski tekee töitä, niin muut voi koputella autoa

[21678] [011436a1.mp4] [6.92 MB] [640x352] [] []

koputtelee

 · 

pyöräilijä

(33)  · 

rekka

(89)
16.12.2018 10:34:46
#133076 [+-] Piilota Suosittele

Huh. Eikös liikenne ollut yhteispeliä? Tuosta ei mahdu ei sitten mitenkään ohi? Voe vitthu. No. Nuori sälli, vielä on oppimista elämästä. Koputteluun riittää aikaa, mutta ei kiertämiseen?

KOff-jakelussa mulle tultiin sanomaan samaa. Siihen vastasin, notta kun olen itsekin pyöräilijä niin homma on hanskassa. Rupesi vittuilemaan, että jaa tuolta ajoradan puolelta. Sanoi, kylle jannu. Tämä on juoma-jakelua. Meinaatko että miten nostan kantin yli 150 kiloisen dollyn? No vittu homma joku sähköinen vehjes. Meinasin jo siinä vaiheessa oikeasti... Mutta pakko oli alentua ja sanoa vaan, mitäs jos nyt vaan kierrät tän auton?

16.12.2018 13:22:50
#133104 [+-] Piilota Suosittele

Ei vaikuta kyllä kummallakaan osapuolella olevan kaikki inkkarit kanootissa. Yksi koputtelee autoa ja toinen mutisee itsekseen hytissä. Voisi kuvitella että kummallekin löytyisi parempaakin tekemistä, ja ennen kaikkea toimivampi tapa selvitä tästä ylitsepääsemättömästä konfliktitilanteesta yli.

[ 6 viestiä | ]