Ei vitussa ole tyypillinen. Tolla asiakkaalla on länsistandardien vaatteet = kommunistien yläluokan kansalainen. Toi kauppa on joku yläluokan herkkukauppa jonne ei normi tehdastyöläisillä ollu mitään asiaa tai edes varaa.
[
6 viestiä
|
]
⭰
SDP
Neuvosto-WC
Elämme kovia aikoja ystävä hyvä
"How bad can I be" by Stalin
20:50 menos hakee kaljaa kaupasta
arvaa kuka
Venäjä
date night
drive-in market
Kaunista
Neuvostoliitto oli ihmiskunnan historian paras saavutus!
1930-luvun suunnitelmia Leningradin uudistamiseksi