Hehheh, mulla on tollanen etukuormaaja, ja 5000€:n kauha (koko kone ei edes maksanut niin paljoa kun 70-luvun tuotteita), mutta emmä sinne kauhaan ole koskaan kussu.
:D +1
[
1 viestiä
|
]
⭰
kultasuihku
anime
WCssä jengiä
50 shades of grey
NANI?!?
NN:n viimenen kuva
Pervitin
Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. (Mora)
Uutisiin liittymätön media
Pronssi ryhmäkuva
Tuvun, Huvun ja Luvun talvileikit (Hupsu, la 25.9.2010)