Hikage Hikage
Kamerukset :3 Kamerukset :3
oispa totta oispa totta
Anime Anime
Kannatti pakittaa Kannatti pakittaa
Sijoittakaa meemeihin Sijoittakaa meemeihin
1915 höyry kaivinkone 1915 höyry kaivinkone
Saints Row Saints Row
Twitter 3 Twitter 3
Luotettava taksikuski Luotettava taksikuski
Porsi Porsi
paskaa paskaa
E-ei naiset voi olla vahvempia ku miehet... E-ei naiset voi olla vahvempia ku miehet...
Here's JOHNNY! Here's JOHNNY!
Tissit Tissit
Riippumattoilua Riippumattoilua
arab birb arab birb
ei saa kiusata kameriani <:3 ei saa kiusata kameriani <:3
And then one day And then one day
Argumentit koirien puremisista Argumentit koirien puremisista
Totuus paljastettu Totuus paljastettu
Maailman vanhimmat yritykset Maailman vanhimmat yritykset
Kuvakommentti Kuvakommentti
laadun valvontaa :3 laadun valvontaa :3
 731 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 11.11.2018 20:57:46
[ + 4 | ]

hälyyttyävä järjestelmä

[20482] [halytys.png] [0.19 MB] [552x440] [] []
halytys.png

kissa

(5203)  · 

verisure

 · 

hälytysjärjestelmä

11.11.2018 21:21:57
#120851 [+-] Piilota Suosittele

"Kuules nyt *****. Haluatko sinä todella asettaa lapsesi ja itsesi vaaraan?"
Minä vastaan "-Jos se tarkoittaa, etten ota teidän ylihintaista hälytysjärjelmäänne, niin kyllä."

11.11.2018 21:45:16 | 21:51:42
#120864 [+-] Piilota Suosittele

Meilläkin kävi kerran joku raapimassa hirveät vekit ulko-oven karmiin, pureskeli purkkapussin hajalle, ja levitteli roskiksen makuuhuoneen lattialle.

Valvontakamerakuvista selvisi, että se oli ollut joku Vivamortin näköinen kissa.

"Mäy!, näytti niin vesikauhuiselta että pidin etäisyyttä."



Raportti tuli viiveellä, koska hälytysjärjestelmä kokosi pienten nogosien ajan tapahtumaketjua :3

11.11.2018 22:34:46
#120891 [+-] Piilota Suosittele

Ikinä en maksaisi jostain valmiista kaupallisesta järjestelmästä. Ite ne pitää tehä nii tietää tarkalleen mikä on homman nimi.

12.11.2018 15:33:29 | 15:34:36
#120994 [+-] Piilota Suosittele

>>120864

At first I was like "hui gauhisdus!" :3

Then I was like "Aaaaaawwww <3 " :333

Voi tätä tunteiden vuoristorataa :3

Mutta onkos tuossa tassupedin vieressä minttutyyny? ;3

12.11.2018 16:00:35 | 12:24:02
#121001 [+-] Piilota Suosittele

>>120994

Vielä tuosta roskiksesta, kannattaa not kananluita sinne nakella...

Ei ole K-minttutyyny, vaikka siihen sitä joskus on kyllä ruiskutettu :3

12.11.2018 16:45:46 | 16:53:08
#121012 [+-] Piilota Suosittele

>>121001

Aina oppii uusia asioita :3 Juu ei, raksuttelee vielä niistä teräviä piikkejä ;_____; :3 Mutta ei ehkä olis tosiaan tullut mieleen että Morttibyllen nuuhkunenu havaitsee kananluut jopa (muiden*) roskien seasta >:3

K-kaupan minttutyyny :DDD

*roska on tässä kontekstissa suhteellinen käsite :3

[ 7 viestiä | ]