Lihaa Lihaa
vapaa vain hetken vapaa vain hetken
roskasakki taas terrorisoimassa yhteiskuntaa roskasakki taas terrorisoimassa yhteiskuntaa
kuivaaja kuivaaja
Ihana mies Ihana mies
shakkimestari shakkimestari
sunnuntailounas sunnuntailounas
ei menny putkeen ei menny putkeen
Metallicatti Metallicatti
en mä haluu mitään en mä haluu mitään
Herra Apu saapuu töistä kotiin Herra Apu saapuu töistä kotiin
kirkuville naisille ratkaisu kirkuville naisille ratkaisu
rapunaaman suosikkikokoelma rapunaaman suosikkikokoelma
Tissejä Tissejä
Revitty laku Revitty laku
tavallinen autonkorjaus tavallinen autonkorjaus
Tissit Tissit
voitolla yöhön voitolla yöhön
Ihana nainen Ihana nainen
pro-jekku pro-jekku
Tervehdyksiä Tervehdyksiä
Saatanan rotta Saatanan rotta
Tissi Tissi
jesse koodaa jesse koodaa
 874 näyttökertaa, 28 viestiä, 4.15 MB, 4 tiedostoa, 22.10.2018 17:57:50
[ + 5 | ]

Näin ollaan huolestuneita maailman tilanteesta

[19580] [tiedosto-1.jpg] [1.01 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-1.jpg
[19579] [tiedosto-2.jpg] [0.97 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-2.jpg
[19578] [tiedosto-3.jpg] [1.02 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-3.jpg
[19577] [tiedosto-4.jpg] [1.15 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-4.jpg

kissa

(5209)  · 

katselee

(5)  · 

taustakuva

(15)  · 

iso

(77)  · 

kuva

(61)  · 

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)
22.10.2018 19:10:06
#112025 [+-] Piilota Suosittele

>>112018

Oisko nuo sirutukset/rokotukset/leikkaus 150€ - 250€

Kissinhiekka 10€/kk
Ruoka 20-30€/kk

Pissikopat ja muut välttämättömät ?€
Lelut, ja muut ?€

Börh level infinity

22.10.2018 23:32:08
#112156 [+-] Piilota Suosittele

>>112079

Kissuus hommattuna kissakodista On nuo summat. Siruttaminen ei ole välttistä, mutta kotikissan leikkaus on.

Kyllä kipsun saa maaltakin, pitää vain valmistautua sitten muuten.

Ja kissan luonteesta, valitse semmoinen joka tykkää kosketuksesta/paijauksesta niin maxbörh :3

23.10.2018 01:05:59 | 13:21:24
#112174 [+-] Piilota Suosittele

>>112167

Halusin vain börheän tekosyyn linkittää tuon gellottavan poskikuvan <3 :3

Kämppikset joo, koirat on symbioosia varten :3 Vaikka kivoja nekin mutta vähän liian takertuvia meikäläisen makuun.

23.10.2018 11:00:46 | 11:02:04
#112253 [+-] Piilota Suosittele

>>112167

Onko kissoissa jotain arkista? :3 (Jos ei satunnaista piereskelyä ja kakkakopan kaivelua lasketa >:3 )

Joo ymmärsin kyllä mitä tarkoitit mutta pakko takertua koska bört ;3

23.10.2018 17:32:12
#112462 [+-] Piilota Suosittele

>>112459

Ois mulla yksi kuvasarja kun tehtiin mortin kanssa ruokaa tässä viime viikolla, mutta ei ole loppukuvaa siihen niin jäisi vähän kesken... Tai pitäisi nyt lavastaa pottujen/spagettien kanssa...

24.10.2018 15:26:07
#112945 [+-] Piilota Suosittele

>>112462

Oli niin tasapainoiset mausteet että ei malttanut kuvata ennen syömistä :3

Kiva kun Mortti osallistuu kotitöihin :3 (Paitsi ymmärrettävästi imurointiin >:3 )

24.10.2018 17:28:00
#112990 [+-] Piilota Suosittele

>>112956

Oveluutesi sai taas börheät mittasuhteet :333

Kissojen hyvätapaisuus nousee taas esille, tullaan itse keittiöön sen sijaan että huudettaisiin "MÄY MÄY MÄY MÄY" (=iskä tuo lisää) :3

[ 28 viestiä | ]