Kun Neuvostoliitto hajos syntyi Venäjä Kun Neuvostoliitto hajos syntyi Venäjä
Rabbit-man Rabbit-man
Katupallo Katupallo
Spikanorin sisko Spikanorin sisko
Kuvakommentti Kuvakommentti
Ei vittu lopeta Ei vittu lopeta
Tästäki varmaan joku sai mitallin Tästäki varmaan joku sai mitallin
Koiraa tervehtimään Koiraa tervehtimään
Osta osarilla ne sano... Osta osarilla ne sano...
Dio seikkailee 11 Dio seikkailee 11
Lakki on tärkeä Lakki on tärkeä
pernilla pernilla
Polteltu! Polteltu!
thicc3 thicc3
Käsi Käsi
Tehokas vispilä Tehokas vispilä
Tappelu Tappelu
Toin sulle kalan Toin sulle kalan
mikä sinä olet :3 mikä sinä olet :3
Mainostusta Mainostusta
Muikkunen Muikkunen
Joskus vaan tuntuu tältä Joskus vaan tuntuu tältä
420 Spurdo :D 420 Spurdo :D
Tyäm mies kaiken korjaa Tyäm mies kaiken korjaa
 815 näyttökertaa, 9 viestiä, 6.94 MB, 1 tiedosto, 22.10.2018 13:22:06
[ + 2 | ]

1930-luvun suunnitelmia Leningradin uudistamiseksi

[19574] [leningrad1930.png] [6.94 MB] [2608x1820] [] []
leningrad1930.png

leningrad

(6)  · 

uudelleenrakennus

 · 

suunnitelma

(8)  · 

neuvostoliitto

(97)  · 

stalin

(39)
22.10.2018 13:29:20
#111856 [+-] Piilota Suosittele

Saa aika hemmetin monta hehtaaria hakata metsää klapeiksi tai polttaa muutama tonni kevyttä polttoöljyä, että tuon kokoiset kivi/betonikolossit pysyy talvella edes plussan puolella.

22.10.2018 14:43:30
#111889 [+-] Piilota Suosittele

>>111856
Ymmärrät kai, että Stalinin kanava, joka muuten oli aikamoinen teko, rakennettiin parinsadantuhannen eri syistä, hyvin usein tekaistuista sellaisista, vangin voimin.

Lähteestä riippuen tekijöistä 15-35% kuoli. @Repostnik :han on ylpeä kanavasta tietysti.

Rehellisyyren nimissä mainittakoon, että on niitä hullumpiakin suunnitelmia ollut

22.10.2018 17:00:03
#111945 [+-] Piilota Suosittele

En symppaa natsisaksaa yhtään mitenkään - päinvastoin, paska systeemi..mutta itärintamalle olisin suonut menestystä sen verran, että olisivat murkanneet tuon syöpäläisnaapurimme.

22.10.2018 17:16:09
#111953 [+-] Piilota Suosittele

>>111945
@Repostnik voi olla toista mieltä :D

>>111905
mutta kuten Putin ja Medvedevkin ovat monesti sanoneet, niiden inhimillinen hinta oli liian kova.

Tottahan tuo, mutta ovatko oikeasti tuota mieltä? Stalin oli selvästi sosiopaatti, ja Hitler jatkuvasti täysin sekaisin huumeista.

Mitähän sitä, jos kummallakaan ei olisi ollut niin hankala lapsuus, mitähän sitä...

[ 9 viestiä | ]