Kimi. Kimi.
Eläinkuvia Eläinkuvia
Simon vaatehuoneräppi fubu Simon vaatehuoneräppi fubu
Sekalaisia Sekalaisia
Lihansyöjät servattu, vegaanit ne vaan rokkaa Lihansyöjät servattu, vegaanit ne vaan rokkaa
Risteilijä Avrora Risteilijä Avrora
Hyvä kampaus Hyvä kampaus
Lukemista Lukemista
Jekkuja 2 Jekkuja 2
Ninjakoiro Ninjakoiro
Hyvästi, sankari! Hyvästi, sankari!
Combo. Combo.
Uutisia Uutisia
Sika Sika
Kaikkensa antoi Kaikkensa antoi
Frodo näkee tulevaisuuden kauhut Frodo näkee tulevaisuuden kauhut
"Hyvää työpäivää huumon! Nauti!" ;3 "Hyvää työpäivää huumon! Nauti!" ;3
Helvetissä. Helvetissä.
Pöljiä ihmisiä Pöljiä ihmisiä
Eläinlääkärissä. Eläinlääkärissä.
This is Sparta Last Techno Remix This is Sparta Last Techno Remix
Vaginan anatomia by setämiehet Vaginan anatomia by setämiehet
Onko muille tullut vastaavaa vai onko ihan kusetusta? Onko muille tullut vastaavaa vai onko ihan kusetusta?
Nettisivut Paavo Pesusienen esittäminä Nettisivut Paavo Pesusienen esittäminä
 916 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.38 MB, 1 tiedosto, 15.10.2018 21:45:28
[ + 5 - | ]

Tähtikansalaisen kasvojentunnistus

[19277] [tiedosto.mp4] [0.38 MB] [312x214] [] []

star citizen

 · 

robbaz

17.10.2018 03:51:33
#110036 [+-] Piilota Suosittele

>>109979
Ne tyypit ketkä ovat vastuussa, elävät nyt luksuselämää, ja Crytekkikin on jo haastanut ne oikeuteen, fanit ovat pettyneitä.

En itse ole pelannut, joten en arvostele sen enempää.

20.10.2018 22:48:54
#111284 [+-] Piilota Suosittele

>>110036

Itse testasin kun oli ilmainen testipaketti eräästä aluksesta. Muutoin alus olisi maksanut 312 euroa jossa 6kk:n takuu. Eli takuu korvaa kaiken sen jos sinut tapetaan pelissä ja menetät gargosi aluksesi ja muut tavarat. Kun takuu laukeaa niin jos menetät aluksesi niin menetät sen lopullisesti.

312 eur well spend siinä vaiheessa. Muistaakseni kaikkien alusten yhteisarvo oli jotain 16 000 euroa.

21.10.2018 07:15:54
#111370 [+1] Piilota Suosittele

>>111284
En tue ollenkaan tällästä penninlypsämistä.
alus olisi maksanut 312 euroa

Ei mene mun jakeluun. Ihmiset ovat kai idiootteja, tai sitten pelin täytyy tosiaan olla mahtava ja koukuttava.

Mitähän se Crytek muuten itkee. Peli on hyvinkin näyttävä grafiikoiltaan.

21.10.2018 10:29:16
#111420 [+-] Piilota Suosittele

>>111370

Onhan se ja toki perin mielenkiintoinen. Voit oikeasti alkaa repimään jengiltä ja rosvota aluksia. PElin sisällä on makrotalous jossa käydään kauppaa myös oikealla rahalla. Käytettynä kun voi myydä aluksensa toki. Siitä et saa kuin murto-osan kuten oikeassakin elämässä. Jos ei rahaa tuhoatessasi aluksesi enää ole etkä ole ostanut jatkovakuutusta niin voit vielä tehdä jotain keikkahommeleita keikkojen aluksilla ja pikkuhiljoo saada kasaan rahaa niin paljon, että voit pelikrediiteillä ostaa itsellesi aluksen.

Harmi vain, että vain aluksille on permadeath mutta ei hahmoille. Se mielenkiintoinen tunne kun olet pistänyt alukseesi rahaa 500 euroa ja naks henki läks väärin lennettyäsi kohti platformia.

03.07.2020 10:51:23
#362063 [+-] Piilota Suosittele

>>111496

Yes. A nigger went to a moon. Moon responded. It chanced colours, like chamillion dnd looks like a fucking lizard. Its two, three man job out there, a fucking lizard.

What is your name, asked nigger. The moon responded: "Anna".
The nigger told: "Anna, this thing is hunting us. All of us"

Then Michael Knight emerges from the shadows of a moon and yelled: "One man can make a difference".

And they all went into a better place. Where no one can make a difference or cause pain to another.

[ 8 viestiä | ]