Edgy apu Edgy apu
Mandalorian ja musta kissa Mandalorian ja musta kissa
Luolaston Joulukalenteri 2020 - Luukku 23 - "Esipukki" Luolaston Joulukalenteri 2020 - Luukku 23 - "Esipukki"
Tourette :3 Tourette :3
Menossa mukana :3 Menossa mukana :3
Varaluukku X - Valunaamio Varaluukku X - Valunaamio
wonton tarina :3 wonton tarina :3
Että näin Että näin
Kaasuvuoto Kaasuvuoto
Valoin jo tinan ja näin tulevan Valoin jo tinan ja näin tulevan
hyvvää jouluu hyvvää jouluu
vesi on kyllä kiva :3 vesi on kyllä kiva :3
Neuvosto apu Neuvosto apu
Special delivery! Special delivery!
oo shieet oo shieet
Brb babe... Brb babe...
Hehe Hehe
@7evilin muistolle @7evilin muistolle
Spölrts splärts Spölrts splärts
Benny hilliä Benny hilliä
Sweet anita, n word Sweet anita, n word
Apustus bussi Apustus bussi
elämänkoulu elämänkoulu
Typical Typical
 807 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.33 MB, 1 tiedosto, 14.09.2018 18:09:34
[ + 2 | ]

rikastettu kävelyretki


kuvaaminen

 · 

puhos

 · 

itäkeskus

(12)
14.09.2018 19:02:54
#96606 [+-] Piilota Suosittele

WAU kuinka rohkeaa käytöstä, olet kunniaksi isänmaalle! vittu eikö oo parempaa tekemistä ku neekerien kiusaaminen?

14.09.2018 19:19:38 | 19:22:54
#96614 [+-] Piilota Suosittele

Siinäbäpä sitä on. Kaikki katsovat vihaisesti kun ohi kävelee. Tuosta tulee nopeesti mellakka kuten aikaisemmin nähty. Ovat vihaisia maahantulijoita. Kokoajan vihaisia katseita ja huutoja. Omivat koko paikan. Hienosti...

14.09.2018 20:51:24 | 20:53:35
#96648 [+-] Piilota Suosittele

Joop....
"Mitä sä sit teet täällä?"
"Mä edustan. oon edustaja..."

Joop. Oonko mä sitten kauppojen edustaja kans? Ei jumankauta. ja tollasia talidomeja tuodaan vielä lisää.
Nyt alan ymmärtämään mitä se meinaa. Muutama kuukausi sitten malmilla etsittiin uimahallia johon viedään tavaraa. Pysähdyttiin kadun viereen ja hetken kulttua liikkeestä tuli vastaavalla asialla oleva jannu. Mitä te siinä.. Tämä meidä alue. Pois pois. Lähde pois. Sanoin, että etsitään liikettä mihin toimitamma tavarat. Rupesi pyyteleen lisädataa omistajan elkein. Sitten piti nousta autosta ja kysyä josko haluaa oikeasti tietää....

Lähti sitten takaisin liikkeeseen.

14.09.2018 22:06:39
#96680 [+-] Piilota Suosittele

Se on kai ok että suomessa ulkomaalaiset valtaavat kokonaisia osia kauppakeskuksista ja kaupungin osista? kts. ruotsi. (Ei sitä oikein voi isolla alkukirjaimella enää kirjoittaa.)

[ 11 viestiä | ]