Koirot ja kisset Koirot ja kisset
Tää on mun vihollisille. Mä nään sut kyllä poika Tää on mun vihollisille. Mä nään sut kyllä poika
Selviytymisopas! Selviytymisopas!
Pyysit lähettämään liimattuna Pyysit lähettämään liimattuna
Joo "Se on pelkkää salaliittohuuhaata" Joo "Se on pelkkää salaliittohuuhaata"
sauna marin eiku,,, sauna marin eiku,,,
PC-pelaamista 90-luvulla PC-pelaamista 90-luvulla
Odenssit ylähuulee Odenssit ylähuulee
Vingu sika vingu Vingu sika vingu
Kyllä lessujen naiset on vanhempia ku muslimien naiset Kyllä lessujen naiset on vanhempia ku muslimien naiset
Tilastollisesti noin 7 tuhannesta raiskauksesta päätyy tuomioon Tilastollisesti noin 7 tuhannesta raiskauksesta päätyy tuomioon
Ma nigga nigga niggaaaa. Meikä on tosi gängsta myös. Ma nigga nigga niggaaaa. Meikä on tosi gängsta myös.
Bitchface Bitchface
Ketä ne juutalaiset on ja miks niitä vihataan? Ketä ne juutalaiset on ja miks niitä vihataan?
Brad Pitt Brad Pitt
Kiitos soumi Kiitos soumi
Sikanopee Sikanopee
tarinoita pettämisestä tarinoita pettämisestä
ollakko vaiko eikö olla ollakko vaiko eikö olla
Oletko luuseri? Oletko luuseri?
Sota Sota
Jeesus Jeesus
Sau Li Sau Li
Huono muisti. Huono muisti.
 594 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.62 MB, 1 tiedosto, 10.09.2018 16:16:31
[ + 5 - | ]

Pelastetaan maailma

[17509] [afrikka.png] [1.62 MB] [1922x11634] [] []
afrikka.png

afrikka pakolaiset

10.09.2018 16:18:36
#94495 [+-] Piilota Suosittele

Joku vammanen laitto hienon kuvan suomen bujdetista ja jonku vammasen arvion pienestä osasta mitä menee vuodessa pakolaisiin. Tässä on vähän tätä afrikan pelastus todellisuutta. Ei noilla pakolaismäärillä muuteta muutaku jonkun westendiläisten hipstereiden omatuntoa positiivisemmaks.

10.09.2018 21:37:16
#94766 [+-] Piilota Suosittele

Onko väkiluku siellä ollut kuitenkin laskussa? Emt.
Imo niitä pakolaisia voi edelleen ottaa vastaan, mutta ne pakolaiskeskukset vois perustaa lähtömaahan. Eikö niin oo toisinaan tehtykin?
Jos tarve hylätä maahanmuutto tulee ei tarttis sitä pitkää venkslausta siitä voidaanko lähettää takas vai ei, tai onko henkilö ees tavotettavissa (miksi nää keskukset ei oo ns. suljettuja? Luulis olevan turvallisenpikin ja karsis pois ne ihmiset jotka hakee vain halpaa hupimatkustelua/maahanmuuttoa muutenvain mutta pakolaiskortilla/mahd. rikollisryhmien pyrkimystä liikkua rajojen yli ilman tarvetta todistaa henkilöllisyyttä jne. Sellasia tuskin kiinnostas jumittautua X ajaksi keskukseen ja sitoutua sen sääntöihin ja rytmiin) ja ns. palautuskin olisi halvenpaa. Valtaosassa lähtömaita on myös. todennäköisesti eurolla suurenpi ostovoima kuin täällä, jolloin ruokakulut jne olisi kohdemaalle pienemmät.
Lähtömaassa paikallisten viranomaisten kanssa voisi varmaankin helpommin selvittää henkilön taustat jos henkkarit puuttuu.

Sittenkun käsittelyajan jälkeen näytetään vihreää niin lentokoneeseen ja vaikka johonkin saapumiskeskukseen jossa voi venailla ensiasuntoa ja saada lisää infoa paikallisesta menosta.

Se että on kokonaan vastaan kun tuskin tulee menemään läpi politiikassa, mutta ei joku ilman ID:tä suoraan kadulle pyörimäänkään pelaa.

11.09.2018 12:38:24
#94975 [+-] Piilota Suosittele

>>94766
Kun on kyse oikeesta pakolaisuudesta on keskuksia vähän hankala lähtömaassa pyörittää kun on joko täysi sotatila tai pakopaikanhakija ja perhe teloitettaisiin jos joku saisi vihiä, että on suunnittelemassa lähtöä. Nää on ne syyt lähteä ja virallisesti myös ainoat syyt ketään tänne ottaa pakolaisena. Mutta hommahan ei todellakaan ole aukoton.

11.09.2018 19:57:40
#95301 [+-] Piilota Suosittele

>>94975
Totta, joskin maasta riippuen alueen levottomuus/vaarallisuus saattaa olla vain tietyllä alueella/jotkin kaupungit turvallisenpia kuin toiset, ja voisihan keskuksen pystyttää myös lähimpään turvalliseen maahan joka suostuu yhteistyöhön. Esim. jos sama meno olisi Suomessa niin keskus johon suomalaiset siirtyisi voisi olla Ruotsissa tai Norjassa.
Mutta hjuu, ei helppoa.

[ 9 viestiä | ]