Teknologiapuu Teknologiapuu
Peto on irti Peto on irti
Gas Gas Gas - Power Metal Cover Gas Gas Gas - Power Metal Cover
lumikone lumikone
Anthony Wiener Anthony Wiener
mäiskistä mäiskistä
Vituttaa kuin juutalaista suihkussa Vituttaa kuin juutalaista suihkussa
Zoroethrus Zoroethrus
Olympia kulta on taattu Olympia kulta on taattu
Kolikko Kolikko
Siunattu olkoon hän Siunattu olkoon hän
Kissa-tv Kissa-tv
Tarjoon 2 ref Tarjoon 2 ref
Down smash Down smash
Ai saatana Ai saatana
Uusi maailma Uusi maailma
yök yök
Nope Nope
Raikasta Mt. Dewiä Raikasta Mt. Dewiä
Anime Anime
Joka viides vanki on ulkomaalainen Joka viides vanki on ulkomaalainen
Vaadimme Vaadimme
Let's get rambling Let's get rambling
Uus Samsung Uus Samsung
 594 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.62 MB, 1 tiedosto, 10.09.2018 16:16:31
[ + 5 - | ]

Pelastetaan maailma

[17509] [afrikka.png] [1.62 MB] [1922x11634] [] []
afrikka.png

afrikka pakolaiset

10.09.2018 16:18:36
#94495 [+-] Piilota Suosittele

Joku vammanen laitto hienon kuvan suomen bujdetista ja jonku vammasen arvion pienestä osasta mitä menee vuodessa pakolaisiin. Tässä on vähän tätä afrikan pelastus todellisuutta. Ei noilla pakolaismäärillä muuteta muutaku jonkun westendiläisten hipstereiden omatuntoa positiivisemmaks.

10.09.2018 21:37:16
#94766 [+-] Piilota Suosittele

Onko väkiluku siellä ollut kuitenkin laskussa? Emt.
Imo niitä pakolaisia voi edelleen ottaa vastaan, mutta ne pakolaiskeskukset vois perustaa lähtömaahan. Eikö niin oo toisinaan tehtykin?
Jos tarve hylätä maahanmuutto tulee ei tarttis sitä pitkää venkslausta siitä voidaanko lähettää takas vai ei, tai onko henkilö ees tavotettavissa (miksi nää keskukset ei oo ns. suljettuja? Luulis olevan turvallisenpikin ja karsis pois ne ihmiset jotka hakee vain halpaa hupimatkustelua/maahanmuuttoa muutenvain mutta pakolaiskortilla/mahd. rikollisryhmien pyrkimystä liikkua rajojen yli ilman tarvetta todistaa henkilöllisyyttä jne. Sellasia tuskin kiinnostas jumittautua X ajaksi keskukseen ja sitoutua sen sääntöihin ja rytmiin) ja ns. palautuskin olisi halvenpaa. Valtaosassa lähtömaita on myös. todennäköisesti eurolla suurenpi ostovoima kuin täällä, jolloin ruokakulut jne olisi kohdemaalle pienemmät.
Lähtömaassa paikallisten viranomaisten kanssa voisi varmaankin helpommin selvittää henkilön taustat jos henkkarit puuttuu.

Sittenkun käsittelyajan jälkeen näytetään vihreää niin lentokoneeseen ja vaikka johonkin saapumiskeskukseen jossa voi venailla ensiasuntoa ja saada lisää infoa paikallisesta menosta.

Se että on kokonaan vastaan kun tuskin tulee menemään läpi politiikassa, mutta ei joku ilman ID:tä suoraan kadulle pyörimäänkään pelaa.

11.09.2018 12:38:24
#94975 [+-] Piilota Suosittele

>>94766
Kun on kyse oikeesta pakolaisuudesta on keskuksia vähän hankala lähtömaassa pyörittää kun on joko täysi sotatila tai pakopaikanhakija ja perhe teloitettaisiin jos joku saisi vihiä, että on suunnittelemassa lähtöä. Nää on ne syyt lähteä ja virallisesti myös ainoat syyt ketään tänne ottaa pakolaisena. Mutta hommahan ei todellakaan ole aukoton.

11.09.2018 19:57:40
#95301 [+-] Piilota Suosittele

>>94975
Totta, joskin maasta riippuen alueen levottomuus/vaarallisuus saattaa olla vain tietyllä alueella/jotkin kaupungit turvallisenpia kuin toiset, ja voisihan keskuksen pystyttää myös lähimpään turvalliseen maahan joka suostuu yhteistyöhön. Esim. jos sama meno olisi Suomessa niin keskus johon suomalaiset siirtyisi voisi olla Ruotsissa tai Norjassa.
Mutta hjuu, ei helppoa.

[ 9 viestiä | ]