Perustaja kaljapullonhenki

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.11.2017 16:38:38 Jäseniä 22 Vierailuja 5 121 Medioita 471

ei viddu mage :--DD
ganavalla on oma tunniste urlissa xD

Hibbi Spurdo Hibbi Spurdo
Tahdintoistoja Tahdintoistoja
Idyllistä Idyllistä
Wheels of fire Wheels of fire
Pääsiäiseen valmistautuminen Pääsiäiseen valmistautuminen
Vmdl Vmdl
herrasmies spörde herrasmies spörde
genny genny
mengele mengele
spörde indeed spörde indeed
Uncle Spurdo :---DDD Uncle Spurdo :---DDD
suklaa suklaa
[DATA RETARDED XD] [DATA RETARDED XD]
Spurdot ja dogola :D Spurdot ja dogola :D
Puolusdus ammunnad v2 Puolusdus ammunnad v2
juomaa juomaa
Splörs Grand Prix Splörs Grand Prix
Pura Pura
Viikset ajetaan Viikset ajetaan
migä se siellä :DD migä se siellä :DD
valo bete :D valo bete :D
Ponihomo-spurdo Ponihomo-spurdo
Viheltää Viheltää
matrigx matrigx
 1 346 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto
04.06.2018 06:41:25
[ + 11 | ]

Menetys

[12924] [0.jpg] [0.13 MB] [630x796] [] []
0.jpg

spurdo

(377)  · 

sarjakuva

(525)  · 

es

(62)  · 

loss

04.06.2018 10:01:56
#62829 [+-] Piilota Suosittele

Olen kuullut huhua, että Kesko aikoo korvata Euroshopperin tuotteita omilla K-Menu-tuotteillaan...
Tällöinhän ES:n valtakausi on päättymässä :(

08.07.2018 19:41:14
#72570 [+1] Piilota Suosittele

Kuka elää menneisyydessä ja uskoo ES:n suosioon? Heti kun ES rupesi maksamaan sen 1,20€ / 0,5L, niin saman tien alko junnuilla ja teineillä näkymään megaforce tölkkejä kun ne maksaa sen 0,89-0,98€ 0,5L tölkki. Ennen oli K-kaupas lauma teinejä jotka haki jokainen sen tölkin eurosoppaa ja meni jonnekkin pärisemään. Nyt paikallinen ääs marketti on arki iltaisin täynnä sokeri / kofeiini adhd junnu / jonne / jonnia ja parkkiksella kolisee tyhjät light ja normi mf tölkit.

[ 4 viestiä | ]