En oo. Oon laiska lukemaan ja piirrosjälki ei ihan omaan mieleen niissä uusimmissa, jos jaksan niin odotan animeversioita. Olen kuullut kans samaa ennenkin Steel ball runista.
[
11 viestiä
|
]
⭰
pudro pödre
rikkinäinen ES
Ei viddu Mage :DD
donnin sedeli :DDD
Nyd ne badugat tagaisin :DD
pora bomber
Spurdotus :--DDDDD
ameriga
Oh spurdo-kuvakommentti :DDDDD (Jumppanen, ti 15.11.2011)