Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 23.10.2017 09:03:03 Jäseniä 11 Vierailuja 1 244 Medioita 41

Rasistinen huumori ja propaganda

Jaxuhali Väänäselle Jaxuhali Väänäselle
IQ IQ
Häviät pelin jos rytmi vie Häviät pelin jos rytmi vie
What does the black say? What does the black say?
Dayum Carl-nigga jus' smokin' dat hard man Dayum Carl-nigga jus' smokin' dat hard man
Tyrönen sisällä onki jutku. Tyrönen sisällä onki jutku.
Sinä anta talo minule Sinä anta talo minule
ei oo mun naapuri ei oo mun naapuri
Yksi syy vähemmän asua australiassa Yksi syy vähemmän asua australiassa
Nigga nigga unh unh poppin caps Nigga nigga unh unh poppin caps
Niggers Niggers
Pahin tuholainen Pahin tuholainen
Kuumies Kuumies
Rasismi. Rasismi.
Ylen draamatuotanto esittää: Ei saatana Ylen draamatuotanto esittää: Ei saatana
Mulkut tuhoaa muut maat kun omat on jo kivikaudella Mulkut tuhoaa muut maat kun omat on jo kivikaudella
Neekereitä Neekereitä
:^x :^x
Suvakin silmin Suvakin silmin
Totuus Totuus
Suomi nousuun Suomi nousuun
seppo lehto seppo lehto
Moonman - White Pills Moonman - White Pills
asiallinen kass asiallinen kass
 882 näyttökertaa, 8 viestiä, 13.88 MB, 1 tiedosto
14.05.2025 18:35:32
[ + 3 | ]

Sinä anta talo minule

[80709] [give_me.mp4] [13.88 MB] [1274x720] [72.89s] [] []

neekeri

(1402)  · 

maahanmuuttaja

(54)  · 

matu

(85)  · 

mamu

(210)  · 

ruma

(136)  · 

haiseva

(54)  · 

torakka

(21)  · 

loinen

(125)  · 

parasiitti

(57)  · 

kamelin kesyttäjä

(10)  · 

paskanahka

(148)  · 

toimeentulotuki

(65)  · 

suvakit

(201)  · 

somppu

(9)  · 

somali

(105)  · 

urban dindu

(36)
14.05.2025 18:55:00
#697639 [+5] Piilota Suosittele

😄😂🤣
Tuosta vaan "Anna talo, anna rahaa, anna auto".
Toisaalta annetaanhan suomessakin vastikkeetonta tukea (asuminen, raha, terveyden hoito jne) tyypeille jotka vain tulee valmiiseen pöytään jostain tuhansien kilometrien päästä, pahimmillaan ilman pienintäkään aikomusta integroitua ja hyödyttää yhteiskuntaa joka on heidät vastaanottanut.

14.05.2025 20:17:52
#697679 [+2] Piilota Suosittele

Ei Suomessakaan osata tehdä kunnon päätöksiä 200 edustajalla ja 15 000 avustajalla + mepit ja niiden avustajat.. ehkä 2 merkittävää vitun päätöstä koko vitun kahdessa vuodessa tai neljässä miSTÄ VITUN SAATANASTA ME MAKSETAAN???!!!

14.05.2025 20:26:44
#697684 [+3] Piilota Suosittele

Tollakaan ei varmaan ole mitään muuta syytä tulla eurooppaan kuin elämään muiden rahoilla tekemättä mitään muuta kuin vitun rikoksia.

14.05.2025 20:54:02
#697698 [+1] Piilota Suosittele

Perus somali.
Iso pää, mutta tyhjää täynnä
Samaa seemiläistä kansaa muuten kuin juutalaiset.
Eli ei noille voi duunia antaa kuin korkeintaan trukkikuskiksi.

[ 8 viestiä | ]