Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 23.10.2017 09:03:03 Jäseniä 11 Vierailuja 1 244 Medioita 41

Rasistinen huumori ja propaganda

Häviät pelin jos rytmi vie Häviät pelin jos rytmi vie
:^x :^x
Moonman - Sweet Dreams Moonman - Sweet Dreams
Mulkut tuhoaa muut maat kun omat on jo kivikaudella Mulkut tuhoaa muut maat kun omat on jo kivikaudella
What does the black say? What does the black say?
serkku pulassa serkku pulassa
Ryötsi Ryötsi
Mita noituutta tama olla! Mita noituutta tama olla!
Hyvä peli Hyvä peli
Nigga nigga unh unh poppin caps Nigga nigga unh unh poppin caps
seppo lehto seppo lehto
ei oo mun naapuri ei oo mun naapuri
Niggers Niggers
Tyrönen sisällä onki jutku. Tyrönen sisällä onki jutku.
Ylen draamatuotanto esittää: Ei saatana Ylen draamatuotanto esittää: Ei saatana
Kuumies Kuumies
Jaxuhali Väänäselle Jaxuhali Väänäselle
Neekereitä Neekereitä
Nigger trigger Nigger trigger
Suomi nousuun Suomi nousuun
Suvakin silmin Suvakin silmin
neekeri22 neekeri22
Pirun valkoiset. Pirun valkoiset.
Sinä anta talo minule Sinä anta talo minule
 885 näyttökertaa, 8 viestiä, 13.88 MB, 1 tiedosto
14.05.2025 18:35:32
[ + 3 | ]

Sinä anta talo minule

[80709] [give_me.mp4] [13.88 MB] [1274x720] [72.89s] [] []

neekeri

(1402)  · 

maahanmuuttaja

(54)  · 

matu

(85)  · 

mamu

(210)  · 

ruma

(136)  · 

haiseva

(54)  · 

torakka

(21)  · 

loinen

(125)  · 

parasiitti

(57)  · 

kamelin kesyttäjä

(10)  · 

paskanahka

(148)  · 

toimeentulotuki

(65)  · 

suvakit

(201)  · 

somppu

(9)  · 

somali

(105)  · 

urban dindu

(36)
14.05.2025 18:55:00
#697639 [+5] Piilota Suosittele

😄😂🤣
Tuosta vaan "Anna talo, anna rahaa, anna auto".
Toisaalta annetaanhan suomessakin vastikkeetonta tukea (asuminen, raha, terveyden hoito jne) tyypeille jotka vain tulee valmiiseen pöytään jostain tuhansien kilometrien päästä, pahimmillaan ilman pienintäkään aikomusta integroitua ja hyödyttää yhteiskuntaa joka on heidät vastaanottanut.

14.05.2025 20:17:52
#697679 [+2] Piilota Suosittele

Ei Suomessakaan osata tehdä kunnon päätöksiä 200 edustajalla ja 15 000 avustajalla + mepit ja niiden avustajat.. ehkä 2 merkittävää vitun päätöstä koko vitun kahdessa vuodessa tai neljässä miSTÄ VITUN SAATANASTA ME MAKSETAAN???!!!

14.05.2025 20:26:44
#697684 [+3] Piilota Suosittele

Tollakaan ei varmaan ole mitään muuta syytä tulla eurooppaan kuin elämään muiden rahoilla tekemättä mitään muuta kuin vitun rikoksia.

14.05.2025 20:54:02
#697698 [+1] Piilota Suosittele

Perus somali.
Iso pää, mutta tyhjää täynnä
Samaa seemiläistä kansaa muuten kuin juutalaiset.
Eli ei noille voi duunia antaa kuin korkeintaan trukkikuskiksi.

[ 8 viestiä | ]