Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 974 Medioita 1092

Vanha kunnon

perus luolastolainen... perus luolastolainen...
kotio humalas kotio humalas
pitäskö nuo pestä välillä pitäskö nuo pestä välillä
Seksi time ! Seksi time !
Will this make me white? Will this make me white?
Bensat ja Benis Bensat ja Benis
Munat loppu kaupoista Munat loppu kaupoista
lol random xD lol random xD
Avaruusmiehen huono olo Avaruusmiehen huono olo
Ayds Ayds
Rasist streamer 2 Rasist streamer 2
Veronmaksaja Veronmaksaja
anime anime
Moniosaaja ei osaa käyttää päätä Moniosaaja ei osaa käyttää päätä
Myllyn laulumestarilla nokka vuotaa Myllyn laulumestarilla nokka vuotaa
Asiaa nyrkittämisestä Asiaa nyrkittämisestä
Luolastolaisen häät Luolastolaisen häät
Dont worry about the virus Dont worry about the virus
herkkumousse herkkumousse
Sinappia Sinappia
Gay Gay
Riku ja Martti mainosjakso Riku ja Martti mainosjakso
Hirveä HeVi osasto Hirveä HeVi osasto
Vauvan ensimmäinen vauva Vauvan ensimmäinen vauva
 1 402 näyttökertaa, 9 viestiä, 4.18 MB, 1 tiedosto
12.01.2018 12:28:58
[ + 6 | ]

Pokemon GO ei ole terveydelle hyväksi

[5359] [1514694730931.webm] [4.18 MB] [960x540] [] []

gore

(13)  · 

parittelu

(5)
12.01.2018 13:10:09
#18424 [+-] Piilota Suosittele

GORE-varoitus! Alku saattaa vaikuttaa lupaavalta, mutta lopetus on rukoilijasirkkamaisen karu ja epämiellyttävä. En ole koskaan, enkä varmaan koskaan tule ymmärtämään, kuka helvetin sekopää kiihottuu seksuaalisesti silpomisesta tai suorastaan DooM-maisesta Rip and Tear-meiningistä?

12.01.2018 20:30:35 | 05:38:56
#18544 [+-] Piilota Suosittele

>>18424 WHY SO SERIOUS? tää ei oo dokumentaatio u know. Kai se on jotain sietokyvyn koettelua *insert metafora munkista joka ruoskii itseään* tai jotain
tai jotain
jotain

ota

in

8====D

13.01.2018 00:26:57 | 00:30:35
#18653 [+-] Piilota Suosittele

>>18607 En pelkää verta, koska luovuttaja, mutta en ymmärrä tuota Gorea pornossa/hentaissa ollenkaan.
edit.
Kait oon liian perinteisesti maalimaan suhtautuva savolainen, et "normaali on normaalia ja outo on outoa" eritoten guro/gore,scat ja muu kakkahauska viihde, joista työ jotkut tykkäätte...

[ 9 viestiä | ]