Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 974 Medioita 1092

Vanha kunnon

seksuaalivalistusta seksuaalivalistusta
Vanha läppä Vanha läppä
yön timo heräsi väärällä jalalla yön timo heräsi väärällä jalalla
Sori jos repo Sori jos repo
Väärä murre saatana! Väärä murre saatana!
kisse :3 kisse :3
Päivistäjä on aina asiallinen Päivistäjä on aina asiallinen
Niin läski huora Niin läski huora
Ei saatana nää vaa paranee Ei saatana nää vaa paranee
Gangstas paradise Gangstas paradise
klassikko klassikko
normi luolastolainen normi luolastolainen
mitäpä tähän sanois mitäpä tähän sanois
myydään vähänkäytetty paita myydään vähänkäytetty paita
Mitä kettu sanoo Mitä kettu sanoo
Mitä helvettiä?? Mitä helvettiä??
Snu snu Snu snu
Vittulaulujouluvittukakkonenjonilaulaa Vittulaulujouluvittukakkonenjonilaulaa
mentos mentos
luolaston runkkareille luolaston runkkareille
Mikä elokuva? Mikä elokuva?
Conan karanteenissa 3 Conan karanteenissa 3
tyttö tuli luolastoon tyttö tuli luolastoon
Seksmuumuu Seksmuumuu
 1 239 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
08.10.2019 23:34:39
[ + 6 - | ]

Mr_Pihvi

[35274] [0.jpg] [0.05 MB] [830x490] [] []
0.jpg

jalaton

 · 

kyrpä

(203)
08.10.2019 23:43:45
#256829 [+-] Piilota Suosittele

Ottakaa nyt joku miinasta räjähtäneeltä puolikkaalta veteraanilta suihin. Se on tuonut paljon meillekkin. Öljyä kai. Ja pakolaisia.

09.10.2019 01:28:09
#256875 [+-] Piilota Suosittele

>>256868
America! Veteraanit ovat todella ylpeitä jenkeissä mitä ovat maalleen tehnyt. "Kertoisitteko mitä?" "Ööh tota me mentiin sinne kuolemaan kansan puolesta." "Miksi?" "Ämhh........ koska amerikka!"

Niille ei kannata siitä kyllä vittuilla. Olen ollut jenkeissä, ja eivät sitä, edes pientä armeijavitsiä hyvällä kato suomalaisen suusta.

09.10.2019 01:29:50
#256876 [+-] Piilota Suosittele

Sitäpaitsi Navy Sealsit eivät pärjänneet kovin hyvin Arctic One -leirillä 2017 lapissa tavallisten suomalaisten jääkäreiden seassa.

09.10.2019 04:04:31
#256891 [+-] Piilota Suosittele

>>256884
Ihmisille on paikkasa. Navy Sealssien pitäis pystyä operoimaan niin arktisilla alueilla, kuin siellä hullussa helteessä ilman paineita. Ovat amerikan ylpeys, ja uutisointia heistä ei katsota hyvällä.

Kuinkahan ois Navy Seal 6 vs Karhukopla? Joku 5vs5 ihan nopalla heitetyssä paikassa ja olosuhteissa.

Olen kattonut molempien koulutusvideoita, ja raakaa menoa. Suomalaisena laittasin silti rahani Ugandan lapsisotilaille. Ne on niin söpöjä ettei kukaan rohkene ampua

[ 13 viestiä | ]