Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 974 Medioita 1092

Vanha kunnon

Taas laatua Taas laatua
"Te elätätte mut vitun lamppaaat HAAAAHHHAHAHAHAHHAHA" "Te elätätte mut vitun lamppaaat HAAAAHHHAHAHAHAHHAHA"
hätänappi hätänappi
aku ankan kakka onklema aku ankan kakka onklema
Eteenpäin, mars! Eteenpäin, mars!
Sekopäiden wiki artikkeleita Sekopäiden wiki artikkeleita
voihan perse voihan perse
Gay Gay
Urqukoodi Urqukoodi
Joku pervo youtube editti Joku pervo youtube editti
Kurpitsa Kurpitsa
Videokokoelma Videokokoelma
näytän teille taikatempun näytän teille taikatempun
käsidesi käsidesi
venäläistä elämää venäläistä elämää
Nazi Belt Buckle Pistol Nazi Belt Buckle Pistol
En halua olla ainoa joka näki tämän ;____________; En halua olla ainoa joka näki tämän ;____________;
Bro Wanted Manygoat Bro Wanted Manygoat
Taivaallinen vittusaatana Taivaallinen vittusaatana
Hosue [sic] Hosue [sic]
jeesus käellä jeesus käellä
Slayjer Slayjer
kuukerin nelli kuukerin nelli
Keinutaan Keinutaan
 1 239 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
08.10.2019 23:34:39
[ + 6 - | ]

Mr_Pihvi

[35274] [0.jpg] [0.05 MB] [830x490] [] []
0.jpg

jalaton

 · 

kyrpä

(203)
08.10.2019 23:43:45
#256829 [+-] Piilota Suosittele

Ottakaa nyt joku miinasta räjähtäneeltä puolikkaalta veteraanilta suihin. Se on tuonut paljon meillekkin. Öljyä kai. Ja pakolaisia.

09.10.2019 01:28:09
#256875 [+-] Piilota Suosittele

>>256868
America! Veteraanit ovat todella ylpeitä jenkeissä mitä ovat maalleen tehnyt. "Kertoisitteko mitä?" "Ööh tota me mentiin sinne kuolemaan kansan puolesta." "Miksi?" "Ämhh........ koska amerikka!"

Niille ei kannata siitä kyllä vittuilla. Olen ollut jenkeissä, ja eivät sitä, edes pientä armeijavitsiä hyvällä kato suomalaisen suusta.

09.10.2019 01:29:50
#256876 [+-] Piilota Suosittele

Sitäpaitsi Navy Sealsit eivät pärjänneet kovin hyvin Arctic One -leirillä 2017 lapissa tavallisten suomalaisten jääkäreiden seassa.

09.10.2019 04:04:31
#256891 [+-] Piilota Suosittele

>>256884
Ihmisille on paikkasa. Navy Sealssien pitäis pystyä operoimaan niin arktisilla alueilla, kuin siellä hullussa helteessä ilman paineita. Ovat amerikan ylpeys, ja uutisointia heistä ei katsota hyvällä.

Kuinkahan ois Navy Seal 6 vs Karhukopla? Joku 5vs5 ihan nopalla heitetyssä paikassa ja olosuhteissa.

Olen kattonut molempien koulutusvideoita, ja raakaa menoa. Suomalaisena laittasin silti rahani Ugandan lapsisotilaille. Ne on niin söpöjä ettei kukaan rohkene ampua

[ 13 viestiä | ]