Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 974 Medioita 1092

Vanha kunnon

tää on mulla tinderissä. lupas tulla suomeen ku corona loppuu tää on mulla tinderissä. lupas tulla suomeen ku corona loppuu
kohtauksia kohtauksia
Maistuuko sperma Maistuuko sperma
Kaikkea sitä Kaikkea sitä
tonttu parka tonttu parka
Doom-head tells a little story Doom-head tells a little story
Dis some white shit again? Dis some white shit again?
Sausage! Sausage!
Pelaaja kaksi liittyi peliin Pelaaja kaksi liittyi peliin
Tuomas tankkilaite Tuomas tankkilaite
Habs luolastomiitissä 2 Habs luolastomiitissä 2
A Furry Rebirth A Furry Rebirth
I can't help you I can't help you
Musta huora ja 7 aperitiiviä Musta huora ja 7 aperitiiviä
Mikä elokuva? Mikä elokuva?
Jeesus täällä taas. Nyt ainakin olet kuullut Jeesus täällä taas. Nyt ainakin olet kuullut
Olen pahoillani, Eskoseni... Olen pahoillani, Eskoseni...
this is uganda this is uganda
Luolaston rantaloma Luolaston rantaloma
Pieni rakkaustarina Pieni rakkaustarina
Nam Nam
Bullets of Justice Trailer Bullets of Justice Trailer
Covid-19 Covid-19
Demodex folliculorum - elää sun naamassa Demodex folliculorum - elää sun naamassa
 1 047 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.8 MB, 1 tiedosto, 07.06.2020 12:28:45
[ + 5 - | ]

en pysty hengittää!

[43985] [enpystyhengittaa.mp4] [0.8 MB] [853x480] [14.33s] [] []

en pysty hengittää

 · 

antifa

(66)  · 

pelle

(70)
07.06.2020 12:42:49
#351839 [+-] Piilota Suosittele

seuraava antifa saattaa muutama viikko blm-pelleilyyn osallistumisen jälkeen todeta samaa, mutta tällä kertaa ei draamaqueenina.

07.06.2020 13:39:29
#351884 [+-] Piilota Suosittele

Rääkyjä varmaan vetänyt samaa kamaa idolinsa George Floydin tapaan.
https://fi.wikipedia.org/wiki/George_Floydin_kuolema
Tulee mieleen tapaus Jimi Karttunen, jossa kamapää riehuu, joutuu riehumisensa takia pahoinpidellyksi, lähtee kesken hoidon sairaalasta kun vierotus oireet ja vapauden kaipuu käy liian kovaksi. Kuolee osittain pahoinpitelystä seuranneisiin vammoihin, osasyynä myös oma huumeiden käyttö. Kuoleman jälkeen muutetaan lähes pyhimykseksi ja rauhan rakastajaksi. Anarkomarkot ; antifantit vie puistosta repimiään kukkia kuolinpaikalle ja tuhertavat lähistön seinille, roskapönttöihin jotain muistokirjoitusten tapaista.
Vittu mikä aika elää ja ihmetellä maailman menoa.

07.06.2020 17:27:57
#351996 [+-] Piilota Suosittele

>>351884
Tää taitaa olla kyl iha vitu vanha video. Toki on mahdollista et on uusiki, mut tällänen pyöri jo vuosia sitte ja kaikkihan sille nauro.

07.06.2020 18:00:50
#352017 [+-] Piilota Suosittele

>>351996 Tais olla jotain pakkopalautusten vastustus miekkareita, mistä toi video on alkujaan. Mutta ei toi porukka täysijärkistä ole, väärät lääkkeet, huumeet tai sitten lääkityksen tai hoidon puute aiheuttaa tuonkaltaista käytöstä. Yliksellä huutikset kun pystyy kuitenkin keuhkojensa pohjasta kiljumaan "En pysty hengittää".

07.06.2020 18:39:13
#352045 [+-] Piilota Suosittele

En pysty hengittään! (Imee happea seuraavaan huutoon)
En pysty hengittään! (Imee happea seuraavaan huutoon)
---- REPEAT ----

[ 10 viestiä | ]