Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 974 Medioita 1092

Vanha kunnon

would you rather would you rather
ihana nainen ihana nainen
Dis some white shit again? Dis some white shit again?
Smooth Smooth
Doom-head tells a little story Doom-head tells a little story
päivää päivää
Vihreiden puoluekokous Vihreiden puoluekokous
Paras leffa Paras leffa
可愛いぷっらちゃん|Kawaii purra-chan 可愛いぷっらちゃん|Kawaii purra-chan
Paavopesusienen tarina Paavopesusienen tarina
Kokeili pientä kikkaa Kokeili pientä kikkaa
Nam Nam
pieru pieru
hehehe hehehe
Fierin pauloissa Fierin pauloissa
Laulaen tulee, raiskaten menee Laulaen tulee, raiskaten menee
Sausage! Sausage!
Perämoottoreiden ilmoitus Perämoottoreiden ilmoitus
Jyystötuubi 2 Jyystötuubi 2
luontodokumentti luontodokumentti
Jurassic park Jurassic park
I am groin I am groin
Omakuva 5 - ei, ei pysty enää Omakuva 5 - ei, ei pysty enää
tekivät itse ja säästi tekivät itse ja säästi
 937 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 30.04.2024 03:49:02
[ + 1 | ]

lapsuuden pelikoneita

[70263] [pelikoneet.png] [0.29 MB] [497x502] [] []
pelikoneet.png

pelikoneet

 · 

konsoli

(6)  · 

historia

(42)
30.04.2024 09:23:23
#617446 [+-] Piilota Suosittele

Itsehän aloitin tietokoneen näpyttelyn jollakin Sharpin koneella; mallia en nyt muista. siinä ei ollut ollenkaan ROM muistia tai asennettua käyttöjärjestelmää kovaleysta puhumattakaan.
KÄyttöjärjestelmä oli koneen toisessa lerppuasemassa levykkeellä ja toisessa lerppuasemassa oli sovellusohjelman levyke jota vaihdeltiin tarpeen mukaan .
Kirjoittimena oli 9 neulainen matriisi kirjoitin, joka pääsi melkein keskinkertaisen konekirjoittajan vauhtiin.

30.04.2024 17:42:28
#617532 [+-] Piilota Suosittele

Oma peliharrastukseni alkoi siitä, kun isä toi taloon NES:in joskus 90-luvun puolivälissä. Koulussa kaverit ihmettelivät, miksi pelaan jollain vanhuskoneella, vaikka PS1 oli jo ilmestynyt. Nykyään olen Xbox-miehiä ja toki pelaan myös PC:llä.

[ 7 viestiä | ]