Perustaja Bordelli

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 22:29:43 Jäseniä 10 Vierailuja 1 359 Medioita 144

Äijähuumorin sanansaattaja

Duck Duck
Repo luolaston viimeaikaisen käsittelyn jäljiltä Repo luolaston viimeaikaisen käsittelyn jäljiltä
Aamupalakone Aamupalakone
Kuvakommentti Kuvakommentti
Järkyttävä tilanne Järkyttävä tilanne
japani japani
Sikanopee Sikanopee
Lauantaiyö muumilaaksossa Lauantaiyö muumilaaksossa
Stop! Stop!
tissit tissit
Palestinian Steve Irwin Palestinian Steve Irwin
The Spirit Dragon The Spirit Dragon
only in russia only in russia
Valupertin kunniaksi Valupertin kunniaksi
kaasua kaasua
makkarat makkarat
Hieno mies Hieno mies
Sä runkkaat siellä! Sä runkkaat siellä!
Whee! Whee!
Karhu Karhu
Pv Pv
Juhaa miedosti kyrpii sun jutut Juhaa miedosti kyrpii sun jutut
Neg'd urban sport Neg'd urban sport
Sunnuntai Tissit Sunnuntai Tissit
 924 näyttökertaa, 32 viestiä, 3.6 MB, 1 tiedosto
04.10.2020 18:01:02
[ + 3 | ]

Sunnuntain synnit

[48385] [20201004_175912.jpg] [3.6 MB] [4608x3456] [] []
20201004_175912.jpg

valhalla

 · 

valupertti

(87)
05.10.2020 07:36:54
#396281 [+-] Piilota Suosittele

>>396278
Ulisen vain kun on ulistavaa. Luolaston servut käyvät jo aika raskaalla, ja sen takia sivu ei aina edes toimi. Jos kantaisit kortesi kekoon ja skaalaisit vaikka VGA-tasolle, se riittäisi.

Eiks sua vituta kirjottaa tollasella näppäimistöllä?

05.10.2020 16:37:12
#396384 [+-] Piilota Suosittele

>>396307
Ja siihen tarvitsee tottakai kannettavan teholäppärin jolla voi pelat.. tehdä sen lappusen jonka sokea neekerikin osaisi kirjoitt.. siis SEN TARVII!

03.12.2021 23:21:15
#524403 [+1] Piilota Suosittele

>>396300 Tyhäm Oglaf kallost juodaa nii et se o vääripäi. Siks kallo onki saksaks totenkopf eli kuolleen kuppi. Oon muute juonu ihmise pääkallost kaliaa

29.01.2022 20:00:52 | 20:01:40
#543567 [+-] Piilota Suosittele

>>543556
Mä yritän! :D
Mä koitan kattoa ikäänkuin takana oleva ruutu ois tavallinen eikä läppärin, näkyiskö se sit? Ei, toi läppäri paistaa ihan vitusti liikaa vaikka keskityn tuijottaan pelkkää pulloo. Myös toi valoisa tauta paistaa läpi liian paljon. Jos huone ois hämärä ni ehkä sitten?

Hankkikaa rillit xD

[ 32 viestiä | ]