Perustaja Bordelli

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 22:29:43 Jäseniä 10 Vierailuja 1 360 Medioita 144

Äijähuumorin sanansaattaja

megabonk megabonk
Hemulin Lada Hemulin Lada
Duck Duck
Terveet keuhkot Terveet keuhkot
Kummeli Kummeli
Ja kohta on nimismies repimässä kylttiä maahan Ja kohta on nimismies repimässä kylttiä maahan
Sunnuntai tissit Sunnuntai tissit
Huono nimimuisti Huono nimimuisti
Äijä Äijä
Aimo annos pervitiiniä Aimo annos pervitiiniä
Jetman Jetman
Tuukka Rask Tuukka Rask
Valupertti palas töihin! Valupertti palas töihin!
Lauantaiyö muumilaaksossa Lauantaiyö muumilaaksossa
Valupertin juhannuspaukku Valupertin juhannuspaukku
Hapsi Hapsi
­ ­
Tintti bongailee harvinaisuuksia Tintti bongailee harvinaisuuksia
japani japani
Palestinian Steve Irwin Palestinian Steve Irwin
Mitä vittua Hemuli Mitä vittua Hemuli
Kunnon grilli Kunnon grilli
Tomb of finlandin ruoka Tomb of finlandin ruoka
Toimii Toimii
 854 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
22.06.2020 14:17:41
[ + 6 | ]

Ja kohta on nimismies repimässä kylttiä maahan

[44545] [20200621.jpg] [0.07 MB] [405x750] [] []
20200621.jpg

ravintola

(31)  · 

kalja

(270)  · 

karanteeni

(22)
22.06.2020 18:32:25
#358084 [+-] Piilota Suosittele

Aikakautemme näyttää seuraavan samaa kaavaa kuin aikaisemmin. Kaavaan, jossa sanaa venäjä ei saanut näkyä tai kuulua. Sitä ei saanut kritisoida eikä edes keskustella siitä. Uskonnoissa on samoja kieltoja pilvin pimein. Aikaisemmin uskontojen hallitessa kaikkia elämisen alueita se ei sallinut oikeastaan yhtään mitään muuta kuin verojen maksun muodoissa ja toisissa.

Kannattaa muistaa, että ette enää tulevaisuudessa minkään sukupuolen kanssa, vaan henkilön. MInä nimittäin suutun heti jos en pääse naisten vessaan. Määrittelen ne heti sukupuolineutraaleiksi alueiksi.

22.06.2020 19:02:07
#358104 [+-] Piilota Suosittele

>>358058
palopelastaja

Ei se ole kenellekkään lisää tai keneltäkään pois.
>>358053

Näin tapahtuu hyvin todennäköisesti suomessa kanssa alalla kuin alalla. Sana mies pitää saada pois. Se on jostain syystä todella tärkeää.

Jos soitat tulevaisuudessa hätänumeroon palokunnan toivossa, älä vaan möläytä että "tarvittas palomiehiä" kun torppa on tulessa tai lätkäsevät luurin korvaan. Palokuntakin on liian rasistinen ja sovinistinen. Sano että tarviis jonkun kastelemaan mun kukkahatun kun se kärähti tänään nähtyäni heteromiehen.

[ 14 viestiä | ]