Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

:) :)
Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D
hapsilapsena Rolling On The Floor Laughing EMOJI hapsilapsena Rolling On The Floor Laughing EMOJI
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
7evilin kotona 7evilin kotona
Teidän kaikkien synttärit ♫ Teidän kaikkien synttärit ♫
@Monskuu @Monskuu
Valupertin lääke/tupakka-vajaus Valupertin lääke/tupakka-vajaus
Luolastolaisten lauantai ilta Luolastolaisten lauantai ilta
luolaston palvelimet luolaston palvelimet
Luolastolainen Luolastolainen
hapsi_ ja Tyhmä-Antero hapsi_ ja Tyhmä-Antero
Slayjerin lyijykynä Slayjerin lyijykynä
Luolasto.org Luolasto.org
@Hapsi_ @Hapsi_
Vian ei tarvitse olla suuri, kun se on päässä. Vian ei tarvitse olla suuri, kun se on päässä.
Mr_Pihvi Mr_Pihvi
Cybepunk Luolasto - Pahan palkka Cybepunk Luolasto - Pahan palkka
Slayjer olikin demarinuori Slayjer olikin demarinuori
sieninaurua sieninaurua
Oikea sonja Oikea sonja
Ipan makkarissa Ipan makkarissa
Jumankekka homo sarjii Jumankekka homo sarjii
Jotenkin suunnilleen näin 1/2 Jotenkin suunnilleen näin 1/2
 197 näyttökertaa, 6 viestiä, 5 MB, 1 tiedosto
15.06.2026 00:30:23
[ + 1 | ]

Hapsin Slice of Life

[88783] [tiedosto.mp4] [5 MB] [360x360] [258.47s] [] []

hapsi

(209)  · 

suno

(25)
18.06.2026 00:51:49
#758333 [+-] Piilota Suosittele

Asiallehan sä et voi mitää, mutta näemmä mikä ikinä saakaan sivuston lukemaan nuo Sunon *.mp3:iin piilottamat thumbnailit heittää klassisen "No video with supported format and MIME type found".

Jonka seurauksena uncasipistä vois mainita, että "repeat" nappi yleensä viittaa koko soittolistaan, ei yksittäiseen biisiin. Ass To Mouth toimii kuten "autoplay".

18.06.2026 04:19:54
#758341 [+-] Piilota Suosittele

>>758333
Ei mitään käsitystä mistään tiedostojen kyttäämisistä. Itekki ihmetellyt, että miks vitussa nuihin ylipäätään tulee thumbnaileija, mutta elämässä on tärkeempiä asioita räknättäväksi kuten samasta karvatupesta kasvavat nännikarvat.

Juu, tarkotus oli alunperinkin, että uncassa se vaan toistaa sitä albumia minkä on valinnut eikä se terminologia muutenkaan oo mitään ihmeellistä mulla. Ei jaksa ihan vaan vaihtaan hiänostuneex siis kato silleen, hei tiätsä mmmmhh? Sinne kuitenki tulee vielä joku kaunis päivä uudelleen järjestelyä / uusia albumeita jos oikeen innostun. Tottakai mulla on semmonen soittolista missä on kaikki biisit, mutta ei tietenkään plebejien nähtävillä semmosta oo. Tietenkin vois lisätä ihan perinteisen /Random/ albumin mikä vetää todellisesta soittolistasta biisit sitten luupilla tietenki. Hm. En muuten oo testannu, että tekeekö albumin soitto sisäisen listan mistä se aina poistaa jo kuullut kappaleet siltä kierrokselta vai voiko se soittaa niitä siis sillä RANDOM toistolla, että miten se toimii tarkalleen.

Toi perse suuhun antaa mulle varmaan erilaisia ajatuksia ku sulle, eli mitä vittua toi meinaa? :D

18.06.2026 11:49:38
#758365 [+-] Piilota Suosittele

>>758341

Ass To Mouth:in lyhenne ois ATM, mikä kääntyy suurin piirtein "tällä hetkellä". Lontootakin nääs lukenu. Mut joo, lähinnä tuo oli tiedoks jos jostain syystä nännikarvat ei jaksa kokoaikaa kiinnostaa.

18.06.2026 21:50:31
#758434 [+-] Piilota Suosittele

>>758365
En ymmärrä. Pakko ottaa lissää kalijaa ja pelata lisää Fallout Shelteriä. Kun siis mähän oon glug-glug-klaanin heimopäällikkö Kossunjoin. Hehehe.. röh röh röööh...

22.06.2026 21:39:07
#759086 [+1] Piilota Suosittele

>>758434

Kauas on ihminen hairahtanu kiljun tieltä...

Ei vaan, oli mulla asiaakin. Kokeilut jatkuu, turasin ite Audacityllä lyhyen epämääräsen äänipätkän (juu, en ajatellu laittaa julkiseks), jossa soitan huuliharppua sekä örisen jotain epämäärästä sekaan ja miksailin sekaan kaikenlaista kolinaa.

Tuon ku syötti Sunolle ni alkuu sai pettyä. Senhän saa ottamaan inspiraatiota omistakin räpellyksistä. Ikävänä puolena vaan, köyhät joutuu tyytymään "25% audio influence" jossa toi audio viittaa niihin ite palveluun ladatuista pätkistä. Vähemmän yllättäen aika vaihtelevaa.

Mutta, saman pätkän kun pistää sillä remix => mashup toiminnolla johonkin toiseen biisiin, ni johan alkaa vaikutteet näkyä. Eikä sen oman räpellyksen tarvii olla mitenkään erityisen viimeistelty, Suno haistelee enempi sitä yleistä fiilistä.

Eihä tää nyt mitää hermeettisen tradition vaalimista oo, mutta vähä enempi ite tekemisen menoa.

[ 6 viestiä | ]