Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Mortin pohdiskeluun taipuvainen huumonserkku Myrtti :3 Mortin pohdiskeluun taipuvainen huumonserkku Myrtti :3
Repostnik luolastossa Repostnik luolastossa
Tribuuttia Avaruuskoiralle Tribuuttia Avaruuskoiralle
Kun yhteys on maaginen. Kun yhteys on maaginen.
:) :)
Hapsin Slice of Life Hapsin Slice of Life
Jotenkin suunnilleen näin 2/2 Jotenkin suunnilleen näin 2/2
hapsi_ ja Tyhmä-Antero hapsi_ ja Tyhmä-Antero
Mikä toi on? T. Pihvi Mikä toi on? T. Pihvi
CyberPunk Luolasto - Kuumaa ja kosteaa CyberPunk Luolasto - Kuumaa ja kosteaa
Luolasto.org Luolasto.org
Itkua ylläpijälle. Itkua ylläpijälle.
SecretMetallin päivähommat SecretMetallin päivähommat
Himmeä ajatus/luonnos tervetulokortista :D Himmeä ajatus/luonnos tervetulokortista :D
Ei helvetti Ei helvetti
Pizzaperjantai Pizzaperjantai
Kohisee Kohisee
Luolasto Epic Meeting 2025 Luolasto Epic Meeting 2025
Vumpalouska youtubessa Vumpalouska youtubessa
Nyt vittu jätkät Nyt vittu jätkät
Luolastolaiset morottaa kadulla Luolastolaiset morottaa kadulla
Niimpä niin Niimpä niin
varma voittaja varma voittaja
Luolastolainen Luolastolainen
 1 270 näyttökertaa, 21 viestiä, 42.43 MB, 1 tiedosto
05.04.2020 15:46:22
[ + 14 - | ]
👑 Plussatuin 05.04.2020.
👑 Katsotuin 05.04.2020.

Moderaattorien ilmoitus

[41549] [Moderaattorien-ilmoitus.mp4] [42.43 MB] [854x480] [231.30s] [] []

luolasto

(149)  · 

tilannekatsaus

 · 

moderaattori

(8)
05.04.2020 16:13:24
#327442 [+-] Piilota Suosittele

>>327440
Tosiaan se että sä lähdit vuodeks pois ja oot nyt hetken ollu takas ja yp ei oo laittanu viestii sil aikaa ei tarkota sitä että se on ollu kans yli vuoden poissa.

05.04.2020 22:41:38
#327853 [+-] Piilota Suosittele

Ei jeesus saatana. Periaatteessa jos osais niin voisin laittaa oman sivuston linjoille ku en mää käytä omaa palvelinta juuri muuhun ku pienimuotoseen kikkailuun ja sähköpostiin. Ainakin OVH:lta ja domainhotellista saa muutamilla kympeillä uudenki palvelimen. Lähinnä ongelmaksi muodostuu se, että sivut on rekattava käytännössä omalla nimellä ja sen selvittäminen on kohtalaisen mahollista pakkomielteisille venkuloille :(

07.04.2020 01:23:21
#328251 [+-] Piilota Suosittele

>>328249
No ei mun kummastakaan domainista löydy suoraan omistajatietoja, mutta en mielelläni ota sitä riskiä että joku oman elämänsä väkivaltasodomiitti sais kaivettua sen esille.

[ 21 viestiä | ]