Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Jumankekka homo sarjii Jumankekka homo sarjii
Luolastolaisten lauantai ilta Luolastolaisten lauantai ilta
Himmeä ajatus/luonnos tervetulokortista :D Himmeä ajatus/luonnos tervetulokortista :D
Valupertin lääke/tupakka-vajaus Valupertin lääke/tupakka-vajaus
Totuus nappulan kohtalosta Totuus nappulan kohtalosta
Slayjer Slayjer
Pizzaperjantai Pizzaperjantai
varma voittaja varma voittaja
@Korvatillikka @Korvatillikka
Vumpalukki Vumpalukki
Hapsi_ Hapsi_
@Monskuu @Monskuu
Ljan karkkigate Ljan karkkigate
Nakuankan huone Nakuankan huone
Kyttäjuttu Vumpalouska: osat 1-6 Kyttäjuttu Vumpalouska: osat 1-6
Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 2 Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 2
Ei helvetti Ei helvetti
Salatut Luolastot Salatut Luolastot
Paint-joulukalenteri 2018: Luukku 24 Paint-joulukalenteri 2018: Luukku 24
Luolasto.org Luolasto.org
hapsilapsena Rolling On The Floor Laughing EMOJI hapsilapsena Rolling On The Floor Laughing EMOJI
sieninaurua sieninaurua
Hapsin Slice of Life Hapsin Slice of Life
Slayjer olikin demarinuori Slayjer olikin demarinuori
 1 736 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.43 MB, 1 tiedosto
07.03.2019 18:46:30
[ + 25 - | ]
👑 Plussatuin 07.03.2019.
👑 Katsotuin 07.03.2019.

Ei helvetti

[25924] [untero.png] [0.43 MB] [642x634] [] []
untero.png

antero

(24)  · 

pamputin

(34)  · 

elmeri

(6)  · 

tilasto

(28)  · 

totuus

(53)  · 

sattuu

(16)  · 

aijaijai

08.03.2019 12:12:29
#168975 [+-] Piilota Suosittele

168925

Eikös kuninkaasi Halla-Aho jossain haastattelussa maininnut että erikseen tuomitseminen on turhaa koska jokainen tietää miten tuomittavia terrori-iskut ovat?

08.03.2019 13:23:54 | 13:24:27
#169008 [+-] Piilota Suosittele

169000

Halla-Aho ei puhunut luvan antamisesta mitään vaan siitä että se on turhaa. Pahoittelen jos faktat saivat pääsi sekaisin.

08.04.2019 14:46:03
#183961 [+-] Piilota Suosittele

>>169065
Ehkä ajat oli vähän kireet silloin.

169068

Saksassa vois joutua, muualla saat kantaa natsilippua ja muuta. Kokeile aluks Helsinkiä.

En takaa turvallisuuttasi :D

[ 10 viestiä | ]